bidland skrev:Månefisken er jo et glimrende lokale til et slikt formål.
enig! ser veldig veldig trivelig ut der! her ikke vært der, men sett hjemmeside
bidland skrev:Månefisken er jo et glimrende lokale til et slikt formål.
Eduard skrev:Det er ikke planlagt noe av den slags, i likhet med tidligere NM. Noe som ikke betyr at det ikke vil være anledning for slikt. På Norøl sine ølfestivaler har det vært noen som spiller/synger, noe sånt kunne vært aktuelt under NM også, spesielt dersom det er noen musikale bryggere her inne som vil bidra på den fronten. Hadde vi ikke en liten diskusjon om dette gående før? :yes:
Gahr skrev:Man kunne jo kalle bandet Bogus Focus, med Thijs van Beer på orgel/tverrfløyte og jodling?
Tore B. skrev:Jeg foreslo i kjølvannet av konkurransen i fjor at man burde gjøre det litt mer underholdende med opptellingen av publikums favoritt ved at opptellingsresultatene vises på en stor skjerm etter hvert som stemmesedlene telles opp. Det forutsetter selvsagt at man har tilgang til en eller flere monitorer i lokalet som kan knyttes til en PC. Dette ville skape spenning slik det er i den europeiske Grand Prix-finalen!
Huub skrev:Gahr skrev:Man kunne jo kalle bandet Bogus Focus, med Thijs van Beer på orgel/tverrfløyte og jodling?
Er du ikke lærer Gahr? En demokratisk lærer? Det fungerer ikke med barn og bryggere vet du ;D Du må si:
"bandet skal hete Bogus Focus, med Thijs van Beer på orgel/tverrfløyte og jodling"
Javel meester
janh skrev:Er det en øvre grense for hvor mange øl man kan delta med? Jeg syned jeg har lest 5, men finner det ikke igjen.
janh
:rock:
janh skrev:Er det en øvre grense for hvor mange øl man kan delta med? Jeg syned jeg har lest 5, men finner det ikke igjen.
janh
:rock: