Jeg kan ikke se noen avdanka hippie på bildeneTrur ikke det. Skal se hva jeg får gjort når jeg får tak i papirutgaven. Vi har den bare elektronisk.
Men billedstoffet er jo rimelig avskrekkende, med en rufsete avdanka hippie-utseende pensjonist i hoverollen . Er ikke sikkert det er sånt som bringer oss mye medlemmer.
Falt lys lager fordi man kuttet ut moderne lys lager, eller kuttet dere moderne lys lager fordi den falt? Eller var det ingen av delene?Sitter og koser meg med alle tall for de siste ti NM i hjemmebrygging. Mye spennende som etterhvert blir en lengre analyse på hovedsiden til NM.
Her er en av mange grafer som blir lagt ut etter Påske.
En riktig god påske til dere alle, og lykke til med dømmingen som starter om bare noen dager
Vis vedlegget 66994
Grafen går fra nyest til eldst, så lys lager har tvert i mot hatt et stort oppsving mht. bidrag.Falt lys lager fordi man kuttet ut moderne lys lager, eller kuttet dere moderne lys lager fordi den falt? Eller var det ingen av delene?
Se der ja, det overså jegGrafen går fra nyest til eldst, så lys lager har tvert i mot hatt et stort oppsving mht. bidrag.
God idé.Det er uansett spennende å sjå utviklinga i innsendte stiler. Er ikkje mange år sidan IPA trona på topp. Kanskje NM-statistikk bør få sin eigen tråd?
Mod edit
deler av innlegget er flyttet hit.
Innlegg i tråden '"Pils" og pilsdefinisjoner' https://forum.norbrygg.no/threads/pils-og-pilsdefinisjoner.45210/post-623573
- og har fått scanna inn skjemaene og gjort alt klart. Det er en god del arbeid her i tillegg til drikkinga.Som førstereisgutt fikk jeg ekstra hjelp og trøst: resultatene kommer når dommerne har drukket sitt.
De aller fleste klasser er ikke ferdig dømt enda. Tror de fleste finaler er i neste uke. Så skal skjemane gjennomgås, og deretter publiseres. Jeg ville ikke håpt på noe denne uka, men du trenger ikke være redd for at ting blir lagt i hylla og glemtNå som dømmingen er i gang, kommer også resultater og dommerskjema fortløpende ut?