NM 2024 - den store diskusjonstråden

Gratulerer Hans Christian!
Moro at et øl som er brygget på gamle norske tradisjoner vinner hele ruklet.
Det ølet må brygges. Humle allerede bestilt.

I helgen ble siste kapittel i NM 2024 avsluttet, da vinnerne av nordisk mesterskap ble kunngjort.

10. januar skal Hans Christian og Hilde brygge vinnerølet sitt hos Haandbryggeriet i Drammen.

Og ikke nok med det, du kan få kjøpe 22 liter av samme vørter som fresh wort-kit!

Det planlegges også å lage en konkurranse der det på et senere tidspunkt skal kåres en FWK-vinner - kanskje i forbindelse med en lanseringsfest for trippelen.

Les mer på Facebook-arrangementet:

Sist redigert:
10. januar skal Hans Christian og Hilde brygge vinnerølet sitt hos Haandbryggeriet i Drammen.

Og ikke nok med det, du kan få kjøpe 22 liter av samme vørter som first wort-kit!

Det planlegges også å lage en konkurranse der det på et senere tidspunkt skal kåres en FWK-vinner - kanskje i forbindelse med en lanseringsfest for trippelen.

Les mer på Haandbryggeriets Facebook-arrangement:
Flott at det blir gjort noe ekstra ut av brygginga. Dette er win-win for Haandbryggeriet og Norbrygg - og så er det hyggelig for Hilde og H.C.. De er sånne bryggere som fortjener å få skinne, for de jobber virkelig grundig med det å lage godt øl
:).

edit: Når jeg tenker meg om, så gjelder det faktisk for alle de seinere åra, så langt tilbake jeg har overblikk over det :) . Det er en god tanke.

Sist redigert:
Tilbake
Topp