Nei.Noen som vet hva det heter og når det blid tilgjengelig? I tilfelle noen skulle ramme innom Warpigs en dag.
De antydet tre ukers tid. Regner med at vi vil få vite det og gi en oppdatering når det skjer.
Nei.Noen som vet hva det heter og når det blid tilgjengelig? I tilfelle noen skulle ramme innom Warpigs en dag.
Nei, det ser ut som dette er et øl Warpigs har brygget i flere år. Ikke det vi er ute etter. De antydet tre uker, så du er kanskje litt tidlig ute?Det nærmeste jeg fant der i dag var denne smoked märzen. Noen som vet om det er rett øl?
Godt noen tar ansvar!Tenkte meg egentlig det, men tok en allikevel. Bare for å være på den sikre side
Spennende! Jeg bestilte to flasker. Benytta anledningen til å organisere et etterlengtet gjensyn med Bons Væux i samme slengen
Hvor finner jeg oppskriften? Et spesielt nysgjerrig på hvilken gjær som er brukt.
Er vel denne https://recipe.brewfather.app/5gNkuSzceW9iNpmYpnA8UJnSEDSuhJSpennende! Jeg bestilte to flasker. Benytta anledningen til å organisere et etterlengtet gjensyn med Bons Væux i samme slengen
Hvor finner jeg oppskriften? Et spesielt nysgjerrig på hvilken gjær som er brukt.
Det var Lallemand Abbaye. Det er Chimay sin gjær. Jeg har den liggende for mitt neste brygg.Lurer på om det ikke er samme som, dÉrpe-mere, BE-134, men ikke sikker
Tenkte på Bons Væux jeg ;-)Det var Lallemand Abbaye. Det er Chimay sin gjær. Jeg har den liggende for mitt neste brygg.
Aha, skjønnerTenkte på Bons Væux jeg ;-)