NM i flaskekonkurranse 2020

dannejarl

Norbrygg-medlem
Morn folkens



jeg leser igjennom regler for å delta i NM og så står det

"5) Det skal sendes inn 2 flasker eller bokser av hvert bidrag. I tillegg må man ha 3 flasker av hvert bidrag i reserve: 2 i tilfelle man kommer videre til Norgesfinalen, og 1 i tilfelle man kommer til Skandinavisk mesterskap. Det gis beskjed om hvor og når finalebidrag eventuelt skal sendes."


jeg tolker dette som att man skal sende in totalt 5 flasker av hvert brygg, har jeg tolket dette riktig?
 
må man sende in flasker med posten eller kan man levere in fysisk ett sted?

Det kommer an på hvor du bor. I Oslo er det mulig, og kanskje også en del andre steder. Det tror jeg ikke er bestemt rundt omkring ennå. Det vil eventuelt bli opp mot utløpet av fristen.
 
Det kommer an på hvor du bor. I Oslo er det mulig, og kanskje også en del andre steder. Det tror jeg ikke er bestemt rundt omkring ennå. Det vil eventuelt bli opp mot utløpet av fristen.

Jeg bor i Oslo området. Men de er jo fint om man får reda på i god tid om man kan levere in ölet ett sted
 
Da blir det innlevering i Drammensveien 43 i Oslo:
Tirsdag 25. februar 17.00 til 21.00
Torsdag 27. februar 18.00 til 20.00
Lørdag 29. februar: Tid kommer

I tillegg vil det bli mulig å levere i Bodø og Lillehammer. Nærmere informasjon kommer.

Jeg skal også på fylkesårsmøtet i Agder og ta i mot øl der. Muligens blir det også mulig å levere hos Ølbrygging.
 
Det blir dessverre ikke innlevering på Lillehammer. Med mindre noen i området kan ta på seg jobben til kontaktpersonen som plutselig måtte på ei lengre reise.
 
Har du sjekket at mailadressen er gyldig? Jeg fikk bekreftelse 2 sekunder etter innsendelse på mine øl.
Antar det. De står ikke som mottatt på sidene mine på konkurranse.norbrygg.no heller. Ikke var det noen strekkode i år heller, det syns jeg var litt overraskende.
 
Antar det. De står ikke som mottatt på sidene mine på konkurranse.norbrygg.no heller. Ikke var det noen strekkode i år heller, det syns jeg var litt overraskende.

Det har ikke kommet inn så mange øl enda, så vi har ikke startet med registreringa. Det kommer etterhvert.
 
Står ikke noe på etiketten om hvilken frukt som er tilsatt i klasse 12B. Hvordan vet de som skall dømme ølen hvilken smak de ska se etter?
Selvfølgelig en fruktlambic med vitløk vi snakker om da
 
Står ikke noe på etiketten om hvilken frukt som er tilsatt i klasse 12B. Hvordan vet de som skall dømme ølen hvilken smak de ska se etter?
Selvfølgelig en fruktlambic med vitløk vi snakker om da

Det er mulig det er en feil der. Vi har det i systemet fra oppskrifta, så mulig vi får fikse det med informasjon til dommerne ut fra det.
 
Tilbake
Topp