NM i flaskekonkurranse 2020

Jørgen brygger aldri dårlig øl. Jeg har smakt en del av det han har brygga, så jeg har et visst grunnlag for å uttale meg. Varemerket hans er en ekstrem reinhet - og da er det jo ikke overraskende at han vinner med en lys lager.

Jørgen er en verdig vinner på grunnlag av bryggermerittene. Og så er han en særdeles hyggelig fyr som virkelig bidrar til bryggermiljøet vårt. Jeg er veldig glad for at han er årets hjemmebrygger.

Gratulerer!
 
Takk for alle gratulasjoner. Dette er moro.

Tenkte jeg skulle benytte anledningen til å "pick your brains". Etter at lokalavisa skrev om saken, har jeg blitt kontaktet av arrangørene av en lokal matfestival til høsten og forespurt om jeg kunne tenke meg å bidra til kurs, smaking eller noe annet ølrelatert. Helt opp til meg. Og det er jeg jo absolutt interessert i. Men hva skulle det være, mon tro? Hva kan være et interessant arrangement myntet på hvermannsen i min regi?
 
Sist redigert:
Takk for alle gratulasjoner. Dette er moro.

Tenkte jeg skulle benytte anledningen til å "pick your brains". Etter at lokalavisa skrev om saken, har jeg blitt kontaktet av arrangørene av en lokal matfestival til høsten og forespurt om jeg kunne tenke meg å bidra til kurs, smaking eller noe annet ølrelatert. Helt opp til meg. Og det er jeg jo absolutt interessert i. Men hva skulle det være, mon tro? Hva kan være et interessant arrangement myntet på hvermannsen i min regi?

Jeg ville tenkt; hvis du serverer en fem retters middag, hvilke øltyper passer til rettene? Og, gratulerer så mye :)
 
Tilbake
Topp