Tore B. skrev:Det er litt forvirrende å tolke resultatlista slik den er presentert på Norbryggs forside. Det kan se som om dette er det endelige resultatet i NM. Men listen fra forbedømmingen er vel mer å betrekte som resultatene fra kvartfinalen? Selv vant jeg tre "heat" (Porter 1, Mørk amerikansk ale, og Lys britisk ale), men ingen av disse tre bryggene kom på resultatlista i finalen. Og det er vel finalen som gjelder til slutt, ikke sant? Hvor finner vi resultatlistene for semifinalene og finalen?
tomv skrev:det ser ut som det er feil på dommerskjemaene for ganske mange av de som har gått videre, spesielt i mørk ale klassen ihverfall. adobe viser at det er fire sider, men bare to av de er lesbare. dvs at jeg ikke får sett dommerskjema fra kategorifinale
gustavf skrev:Trykk på knappen for "vis hele siden" (den det er bilde av øverst på resultatlista for klassefinalene) i Adobe reader, så skal du få se arket. Det er noe med scanninga av disse skjemaene som ikke ble helt bra, men vi rakk i å rette det før skjemaene måtte legges ut.
Jeg finner ikke denne knappen på min Adobe Reader (og heller ikke bilde av den på resultatlista). Kan noen holde meg i lanken og vise meg hvor jeg skal klikke? Jeg skulle gjerne sett alle dommerskjemaene, men får bare se to på flere av mine brygg (også noen av de som gikk videre til finalen).gustavf skrev:tomv skrev:det ser ut som det er feil på dommerskjemaene for ganske mange av de som har gått videre, spesielt i mørk ale klassen ihverfall. adobe viser at det er fire sider, men bare to av de er lesbare. dvs at jeg ikke får sett dommerskjema fra kategorifinale
Trykk på knappen for "vis hele siden" (den det er bilde av øverst på resultatlista for klassefinalene) i Adobe reader, så skal du få se arket. Det er noe med scanninga av disse skjemaene som ikke ble helt bra, men vi rakk i å rette det før skjemaene måtte legges ut.