NM2012, lørdag 24. mars, Oslo

Chriselv skrev:
Jeg skal kjøpe billetter til meg selv og 4 amerikanere. De er lite interesserte i å få norske mailer i innboksen. Kan jeg bruke min egen epost adresse for alle sammen?

Det går selvfølgelig fint. :)
 
Neeeeei!! Hva pokker?! Var inne og sjekket nå nettopp, også viser det seg å være tomt?! Jeg kjøper billett hvis noen har en til overs. Håper dette ordner seg, hvis ikke er det krise!  :'(
 
Det overveies en runde til med forhåndssalg av billetter. Jeg kommer tilbake til denne tråden når det er bestemt. I så fall vil de som har gått glipp av billettsalget få en sjanse til.
 
Gjerne en runde til. Glemte å ta med nettbanken på jobb, så da fikk jeg ikke ordnet billett.
 
Dersom det blir lagt ut flere billetter til forhåndssalg så vil dette annonseres noen dager i forveien. I likhet med denne gangen vil det være et bestemt tidspunkt på en kveld i ukedager, så da gjelder det bare å være den første mannen til mølla. ;)

Slik jeg forstår det kan man også betale med kredittkort, i så fall bortfaller krav om bruk av bank-ID.
 
Hvor stor kapasitet har denne hallen dere har leid? I forhold til hvor mange interesserte det er, skal dette bli interessant å se om det samme skjer i år som i fjor.

Må også le litt når dere skriver:

Møt opp senest kl 19.00, når dørene åpner. Først vil vi slippe inn forhåndsbetalende besøkere, for deretter å åpne for salg i døren. Hvis du kommer for sent risikerer du at arrangementet er utsolgt og inngangsdøren stengt, selv om du har forhåndsbetalt.

Så hva skjer hvis jeg møter opp kl. 19.00 men køen er altfor stor allerede at jeg ikke slipper inn når det er min tur, får jeg pengene tilbake? Beklager at jeg er litt kritisk men jeg kjøper ikke forhåndsbilletter hvis jeg ikke garantert kommer inn, virker jo helt meningsløst...

Er det bare jeg som føler det slik?
 
Lett å være enid med deg her Anders_1979. Har man forhåndskjøpt billett, så har man jo holdt av en plass til arrangementet, og det kan jo ikke bli utsolgt utover et maks antall billetter. Inne i dette maksantallet ligger jo nødvendigvis også forhåndsbestilte og betalte billetter.
 
De som har kjøpt forhåndsbilletter og møter opp når dørene åpner vil komme inn. Her er det ingen med forhåndsbetalte billetter som behøver å bekymre seg.  ;)

Det er første gang vi selger billetter i forkant, nettopp fordi vi har sett et stort behov for kontrollert adgang til NM. Dette er altså nytt for oss og vi prøver fortløpende å vurdere hvordan vi håndterer situasjonen. Det er helt åpenbart at interessen overstiger kapasiteten, også i denne betydelig større hallen.
 
Dere burde kanskje være litt greie og sette et tidspunkt på når forhåndsbestillte billetter "selges videre". Hva om man blir et kvarter forsinket? en halvtime?
 
Tilbake
Topp