Norsk humle og malt fra Bioforsk deles ut

Huff, hvordan kunne jeg unngå å melde min interesse her? Utrolig spennende tiltak - hadde vært utrolig gøy å brygget et norskhumlet øl før sommeren.
 
Det vi har fått i denne runden skal være delt ut til de som har meldt interesse her tidligere. Så det er nok en liten stund til neste gang, da vi ikke er helt sikre på når vi får noe mer fra bioforsk.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
 
Hurrrrraaaaaa....
35bf760ccdf9f79003dcf5e2b962caea.jpg
 
Sist redigert:
Ser ut for at de har fulgt tråden slavisk. Finner du folk bak deg på listen, er mulighetene store for at også du får :)
... og som andremann ... :)
 
Blir spennende å få rapporter fra brygging med denne humlen her!

Hva burde man gå for, helt generelt? En lys ale av noe slag?
 
Hvordan i all verden kan jeg ha oversett denne tråden?
Er jo oftere inne på denne siden enn noen annen :p Er det noen som har lyst å brygge et helnorsk øl som jeg kan få smaksprøve av? ;)
 
Trodde oppriktig først at noen brukte meg som narko kurer, men neida, #40. Skal bli spennede, må vel bli en single hop vel?
 
Oh Joy! Jeg fikk også en pakke i dag. Jeg har allerede planlagt å brygge weissbier i morgen, så jeg kommer til å bytte ut Hallertauer Mittelfrüh med denne humlen. Det er ikke så mye humle i en weissbier, så jeg vil nok brygge en singel hop pale ale også for å prøve den ut skikkelig.
 
Sist redigert:
I can has place on list? Tok med meg litt humle fra hjemmebryggerhelga som skal brukes imorra. Lukta potetgull med ost og løk en stund, men av en eller anna grunn blei det borte etter ei stund. Nå lukter det mørke bær og citrus. Skylder på humlevarianten av stockholmsyndrom.
 
Har nettopp pitcha gjær i en vienna lager-aktig sak med NIBIO clone #7. Humla luktet friskt av citrus. Kommer til å tørrhumle litt også, håper på noe ala Brooklyn Lager.
 
Hei, alle som fikk tilsendt norsk humle i posten og har prøvd å brygge med den: Hvordan gikk det?

Aroma- og smaksnotater tas imot med stor takk!

Hilsen nysgjerrig og litt misunnelig hjemmebrygger :)
 
Tilbake
Topp