Norsk humle og malt fra Bioforsk deles ut

Humlehagen på Fletre, Voss, har i dag 100 løpemeter med humle under modning. Ein gamal humlehage er tatt opp att og gjev i dag god avling. Dette er kanskje ein humle tilsvarande nr. 9 i nordisk genbank. Etter 2 års smaking, er det ein svært god-og særeigen- smakshumle . Eg har og NB, EKG, Target og Fuggle i små kvanta enno. Den norske er under modning. Konglene er ca 1 cm på dei tidlegaste. Det er no blitt alt for mykje til eige bruk og eg må dele med fleire. Årets ferske humle er eit utmerka grunnlag for gode brygg. Eg har og ei stor turke, men vurderer vidare utvikling. Eg treng ei tilbakemelding om det er interesse for sjølvplukk etter som humlen modnast.
Er det her man melder sin interesse ? I så fall meldt :)
 
Humlehagen på Fletre, Voss, har i dag 100 løpemeter med humle under modning. Ein gamal humlehage er tatt opp att og gjev i dag god avling. Dette er kanskje ein humle tilsvarande nr. 9 i nordisk genbank. Etter 2 års smaking, er det ein svært god-og særeigen- smakshumle . Eg har og NB, EKG, Target og Fuggle i små kvanta enno. Den norske er under modning. Konglene er ca 1 cm på dei tidlegaste. Det er no blitt alt for mykje til eige bruk og eg må dele med fleire. Årets ferske humle er eit utmerka grunnlag for gode brygg. Eg har og ei stor turke, men vurderer vidare utvikling. Eg treng ei tilbakemelding om det er interesse for sjølvplukk etter som humlen modnast.

Kan den sendes så er jeg interessert i å prøve ca. 200 gr norsk humleblomst.
 
Har humleplanter selv på første året. Selv om de vokser godt blir det trolig lite kongler i pr. Har veldig lyst å lage en single hop med helt ferske og utørkede kongler. Dersom du sender og jeg betaler, hadde dette vært helt topp.
 
Sist redigert:
Humlehagen på Fletre, Voss, har i dag 100 løpemeter med humle under modning. Ein gamal humlehage er tatt opp att og gjev i dag god avling. Dette er kanskje ein humle tilsvarande nr. 9 i nordisk genbank. Etter 2 års smaking, er det ein svært god-og særeigen- smakshumle . Eg har og NB, EKG, Target og Fuggle i små kvanta enno. Den norske er under modning. Konglene er ca 1 cm på dei tidlegaste. Det er no blitt alt for mykje til eige bruk og eg må dele med fleire. Årets ferske humle er eit utmerka grunnlag for gode brygg. Eg har og ei stor turke, men vurderer vidare utvikling. Eg treng ei tilbakemelding om det er interesse for sjølvplukk etter som humlen modnast.
Den norske klonen -kalla "Fletre" er på veg til å modne i toppen (det er der dei modnast først) og lupulinet er godt synleg. Det er enno litt tidleg å plukke, -og no ventar ei veke med regn- så det går litt seinare med modninga. Om ei veke-14 dagar, bør plukking kunne starte. Det er alvorleg mykje blomar (d.v.s. ikkje konglar enno) som ventar på å bli konglar. Det kan bli ein god haust, men modninga tek lang tid før alt er ferdig modna. Det kjekkaste er sjølvplukk- og du er hjerteleg velkomen. Eg ynskjer å treffe humle-interesserte og føredrar gjerne rundt i hagen. Eg treng og fleiire å snakke med. Kona sa nett i går: no må vi ta ein humlefri kveld. Mao ho treng avlasting. Elles kan eg plukke, turke, vakuumere og sende, men det smakar arbeid. Det kjekkaste er å vere i lag. I alle fall skal eg prøve å fylle bloggen på heimesida, slik at det er råd å fylgje med på modning og mengder.
I mårå kjem dei på jobb på laboratoriet i Tyskland, så då kan eg sende humle til alfasyretesting. Greit det og.
Plukking startar når lupulinet har klumpa seg. Det er berre støv enno- men herleg bittert. Kjekt du er interessert.
 
Tar gjerne turen til Voss for sjølvplukk!
Det var hyggeleg! Eg må nok vente litt med plukking- kanskje 14 dagar- men det blir mykje, slik det ser ut. Om bloggen fungerer på heimesida, vil det kome info der. Om eg rotar i digitale medier og ikkje fylgjer opp- ta kontakt att om 14 dagar.
 
Har humleplanter selv på første året. Selv om de vokser godt blir det trolig lite kongler i pr. Har veldig lyst å lage en single hop med helt ferske og utørkede kongler. Dersom du sender og jeg betaler, hadde dette vært helt topp.
Eg forstår ikkje heilt korleis svara fordeler seg i forhold til innspel som er komne. Det får så vere- her er i alle fall svar til msevland. Det er risikosport å sende rå konglar. Plukkereglane seier at ein bør tørke ein time etter plukking. I alle fall bør dei ikkje ligge over natta. Dersom du ikkje er for langt borte, er det bryet verd å bruke fersk humle. Lupulinet er intakt (mykje går tapt ved tørking, vending og pakking.). Elles er det nett so alle andre ferske og tørka urter. Det er ikkje heilt det same. Eg kan og vakuumere fersk humle, men ho toler jo ikkje lang tid likevel. Bør fraktast i luftig korg o.l. Eg har eit enkelt "anlegg" for 20 liter. Det kan du få bruke hvis du vil ha frisk-frisk humle. Vi kan jo snakkast/skrivast eller korleis ein no held kontakten.
 
Kan den sendes så er jeg interessert i å prøve ca. 200 gr norsk humleblomst.
Brew Boy. Eg har litt tørka, vacuumert og frosen frå i fjor. Den kan du få straks. Årets humle har noko lupulin utvikla til no, men er ikkje på noko vis ferdig. Dersom du kjem att om 14 dagar- minner meg på- så skal du få av årets avling. Tørka og vacuuumert. Denne kan sendast. Fersk og vacuumert har eg ikkje prøvd å sende enno. Det kan hende det går bra- og det går jo an å prøve. Hvis det ikkje går bra, får eg vel vite det.
 
Da er mitt brygg ferdig. Brygget helt etter meske- og koke oppskriften til Bioforsk, og gjæret med Murigjæren. Ingen annen malt, kun 5 kg "Arve". Perle og Zaaz humle. Gjæret ned til en FG på 1002. Kan smakes på Bjorleik på lørdag. ImageUploadedByTapatalk1444337811.171351.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fikk overraskelsespakke fra Nibio i dag med rundt 300 gram humle basert på interessen meldt i denne tråden. Takker.

Spennende!
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    175,5 KB · Sett: 85
Fikk overraskelsespakke fra Nibio i dag med rundt 300 gram humle basert på interessen meldt i denne tråden. Takker.

Spennende!

Samme her, 300 gram med nr 37, 4,4 % alfasyre, men hva skal man teste det med. Har planer om en Munich Helles til neste uke, kan prøve den der?
 
Mottok også en pakke i dag. Litt usikker på hvor adressen min kom fra, men nå blir det brygging av Norwegian Pale Ale :)
 
Tilbake
Topp