Norsk humle og malt fra Bioforsk deles ut

Jeg er definitivt interessert. Er det flere opplysninger om ingrediensene? Byggtype og data, alfasyre i humle, etc.
Hvis du søker etter humle+apelsvoll/bioforsk så tror jeg du finner et dokument med resultatene fra analyser som ble gjort i tyskland for noen år siden. Hvilke humler de gir ut vet jeg ikke, men de testet ut tre felter i fjor( friland, under plasttunell og økologisk) med seks typer på hvert felt, valgt ut fra mellom 40 og 50 varianter som ble samlet inn i år 2000.
 
Til trådstarter, er det nødvendig at alle skriver "jeg vil ha" her på nåværende tidspunkt? ;)
 
Steikje meg - det ser ut til at du har rett - eg blanda verb og substantiv...

Eg får forsøkja å skulda på at eg er litt ute av meg sidan eg er invitert til Tjøme i bryllup denne helga og det den eine gongen (på sikkert 10-20 år ?) at Norbrygg har heimebryggjarhelg her i byen med både det eine og det andre på programmet som ein skulle ha vore med på.
 
Meget interessert i dette, mest for å prøve å lage et øl som kan ligne på noe tradisjonelt for Nittedal der jeg kommer fra. Med slik malt og humle er det jo mulighet for å komme et skritt nærmere!
 
Absolutt interessert i norske råvarer :) Har ikke muligheten til å stikke innom Bergen på kort varsel men send gjerne noe i denne retningen! Må planlegge et øl med Norsk gjær nå ;)
 
Tilbake
Topp