Jeg har satt 2, men spørs om ikke vi trenger 3.Hvor mange bord/meter med bordplass oppgir du som plassbehov for 4 brygg?
Jeg har satt 2, men spørs om ikke vi trenger 3.Hvor mange bord/meter med bordplass oppgir du som plassbehov for 4 brygg?
Kjøres det samme regler som i fjor mtp. Gratisbilletter til medbrygger og antall gjester pr brygg?
Eller "Gledelig stor interesse rundt arrangementet" som markedsavdelingen ville sagtDet var da voldsomt til mas.
Nå var det vel medbryggere eller antall billetter per brygg som ble tatt opp...Har nettopp konferert med @kruud.
Kjør på med det dere har lyst til. Arrangementet er av dere, og for dere.
«Tommelfingerregelen er en meter pr øl, men vi vil jo være imøtekommende ovenfor bryggerne. Om noen har 4 øl og en 5 meter råflott stand, er jeg lett å be.»
Nå var det vel medbryggere eller antall billetter per brygg som ble tatt opp...
1øl = X billetter
2øl = X billetter
3øl = X billetter
osv
osv
osv
Når du først har salet opp og begynt paragrafridning så vil jeg gjerne poengtere at min favoritt er: § 1.8 Deltagelse er på egen risiko.
FukcHar ikke meldt meg på ennå, men har tappet over to nye bidrag på fat i dag.
Kort oppsummert er da min status så langt:
1: Doppelbock (tre fat, prøver å fryse den til Eisbock ila juleferien)
2: Imperial Stout, ca 9,2 %
3: ESB, 5,2 % (ja, den ja)
4: Märzen (en anelse Rauchbier), en slags norsk juleøl, 6,2 %
5: Belgisk blond, 7,7
6: Sengeweteren 12 (Mørk sterk belgisk ale), 9%
Et par fat med oksidert øl gikk i sluket idag, så det blir nok noen humlerike bidrag fremover.
Ja, så må jeg vel få til et par surøl? Blir blending og smaking ila julen. En Lambic virker lovende. Satser på ett fat med blåbærlambic og ett fat med blend av 1, 2 og 3 år gammel Lambic. Tror det heter NEIPA....
Er sengeweteren de underbuksene som ligger ved siden av de to fatene?Har ikke meldt meg på ennå, men har tappet over to nye bidrag på fat i dag.
Kort oppsummert er da min status så langt:
1: Doppelbock (tre fat, prøver å fryse den til Eisbock ila juleferien)
2: Imperial Stout, ca 9,2 %
3: ESB, 5,2 % (ja, den ja)
4: Märzen (en anelse Rauchbier), en slags norsk juleøl, 6,2 %
5: Belgisk blond, 7,7
6: Sengeweteren 12 (Mørk sterk belgisk ale), 9%
Et par fat med oksidert øl gikk i sluket idag, så det blir nok noen humlerike bidrag fremover.
Ja, så må jeg vel få til et par surøl? Blir blending og smaking ila julen. En Lambic virker lovende. Satser på ett fat med blåbærlambic og ett fat med blend av 1, 2 og 3 år gammel Lambic. Tror det heter NEIPA....
Er sengeweteren de underbuksene som ligger ved siden av de to fatene?
Alle som skal være publikum må ha en egen billett. Stiller du med øl får du ha med en medbrygger. Er kona medlem i Norbrygg så er hun medlem. Min kone brygger ikke, men hun er medlem.Tenkte å kjøpe billetter til festivalen. Jeg er medlem, men går madammen også som medlem?
Hun er en aktiv del av JAMBO
Nå har vel aldri gratisbilletter vært helt tydelig. ‘Same procedure...’ er derfor ‘litt uklart som i fjor’