Homebrewing Efficiency with The HYDRA™ Wort Chiller JaDeD Brewing is proud to offer home brewers the Hydra™; the world’s fastest immersion wort chiller! This chiller is faster than most plate chillers and will chill a 5 gallon batch from boiling to 68F in just 3 minutes using only 18 gallons of...
Homebrewing Efficiency with The HYDRA™ Wort Chiller JaDeD Brewing is proud to offer home brewers the Hydra™; the world’s fastest immersion wort chiller! This chiller is faster than most plate chillers and will chill a 5 gallon batch from boiling to 68F in just 3 minutes using only 18 gallons of...
Kjøpt fra USA, merkelig nok ingen bryggebutikker i Norge som har forbarmet seg over Jaded sine produkter. Det er 3 spiralkjølere som er parallellkoblet ja. Funker som bare det
Jeg misunner deg den der. Min fikk jeg beholde da jeg ga opp BB60'n, og den er nok ikke av de beste, men slett ikke ille, heller. De 20-30 minuttene er hva jeg bruker på å kjøle 32 liter. Men jeg har ganske kaldt vann, så jeg regner at med en vanlig spiralkjøler og litt varmere vann tar det noe sånt å kjøle en litt mindre batch.
En eller annen gang blir vel fristelsen til å skaffe noe mer effektivt for stor.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.