Nytt revolusjonerende produkt

Einar Michelsen

Norbrygg-medlem
Dette har vi ventet på
79429b3fed7f40c8f8aba82714b04d90.jpg

https://www.facebook.com/Bryggselv/posts/1993595160659065
 
Og du med ditt trøblete vann må det jo være hæppi dais ;-)

Sent via Tapatalk

Å nei, da. Jeg rakk å tenke "ikke faen om jeg kjøper det der" før jeg skjønte spøken.

Det skumle er at det antakelig ville være et marked for dette. Folk kjøper jo vann på flaske for å drikke - i stedet for å tappe det samme vannet fra krana:confused:.
 
Å nei, da. Jeg rakk å tenke "ikke faen om jeg kjøper det der" før jeg skjønte spøken.

Det skumle er at det antakelig ville være et marked for dette. Folk kjøper jo vann på flaske for å drikke - i stedet for å tappe det samme vannet fra krana:confused:.

Kildevann er jo ikke det samme som overflatevannet vi har i krana da Finn ;), du vet vel at vann ikke er vann i forhold til brygging. Men du kan jo bygge ditt eget vann utav det som kommer ut av krana. Farris har jo helt sinnsyke mengder med salter feks. Og det kjennes... Tamt kranvann er IKKE det samme.
 
Kildevann er jo ikke det samme som overflatevannet vi har i krana da Finn ;), du vet vel at vann ikke er vann i forhold til brygging. Men du kan jo bygge ditt eget vann utav det som kommer ut av krana. Farris har jo helt sinnsyke mengder med salter feks. Og det kjennes... Tamt kranvann er IKKE det samme.

Jeg får jo ikke kullsyreholdig vann ut av krana, så Farris blir det ikke - uansett. Men vanlig vann er det jeg snakker om. Og vannet mitt er garantert minst like godt som det "kildevannet" som selges på flaske.
 
Det er sikkert like godt, men det smaker ikke det samme :).

Ta en blindtest med ditt eget vann tilsatt kullsyre med Sodastream og Farris Blå. Uansett viktig å skille på overflatevann og kildevann. Kildevann, dvs. vann pumpet fra under bakken og ikke via innsjø har gjerne mer salter. :)

De fleste i Norge har overflatevann.
 
Riktig angående Farris på flaske ja, masse salter. Jeg har Farrisvann i springen jeg, og det er som annet springvann.. bløtt og godt og lite salter :)
 
He he, jeg tenkte også hva f*** til jeg kom på datoen..
Men det hadde sikkert gått an å selge!
Ang antioksidanter i ølet så synes ikke jeg det er så dum en idé, jeg tilsetter antioksidant til alt jeg brygger.
Denne. Er ikke sikkert det har noe for seg men ølet har ikke blitt dårligere heller!
 
Jeg får jo ikke kullsyreholdig vann ut av krana, så Farris blir det ikke - uansett. Men vanlig vann er det jeg snakker om. Og vannet mitt er garantert minst like godt som det "kildevannet" som selges på flaske.

Apropos vann. Ægir lanserte også et nytt produkt i dag.

7663d25b0dc03bbcc8112b8c15649abb.jpg


«‪Ægir Brewery will be the world’s first brewery to make a beer with so-called "Heavy Water” (D2O.) Initial test brews exhibit a level of hop aroma previously unobtainable with normal water. Stay tuned!‬»
 
Tilbake
Topp