Måtte kjøpe denne selv om det var #014
Oksidert
Snodig! Sto å tenkte gjennom øl med feil idag.. slo meg at jeg aldri har smakt et ødelagt øl fra nøgne, og heller aldri hørt om det.. men der var denHadde ikke smakt denne, og det har jeg fremdeles ikke...
Infisert. Helte den ut
Dei 4-5 ølene eg har drukket så langt fra bryggeriet, har alle vært en skuffelse desverre.
Vis vedlegget 29719
Veldig skjeldent jeg får noe jeg ikke liker fra NØ, og jeg kan ikke huske sist jeg fikk en med usmak.Hadde ikke smakt denne, og det har jeg fremdeles ikke...
Infisert. Helte den ut
Veldig skjeldent jeg får noe jeg ikke liker fra NØ, og jeg kan ikke huske sist jeg fikk en med usmak.
Denne gav jeg 1 på untappd
Det tok ikke lang tid før NØ skrev en melding og ville gjøre det godt. Jeg beskrev min vurdering av feil og at den trolig hadde stått lyst og varmt, samt at den bare var dager unna utløpsdato. De stod på sitt, så nå får jeg endelig smakt denne allikevel.
Takket dem ærbødigst.
Føler meg som en gull-kunde, og vil behandle dem som gull-leverandør
Jepp. Meldingen min var lenger, og de hadde også en post til før vi fortsatte på e-postSkrev de til deg på untappd?
Jepp. Meldingen min var lenger, og de hadde også en post til
Vis vedlegget 29712
Ink & Dagger fra Amundsen. Oksidert som fy. Synd. Hørte fra Gahr at denne skulle være klasse.
Best før: 06.02.2018
Batch #: AB014