Øldommerkurs høsten 2015

Det ser ut som om Ålesundsfolket har våknet! Det er bra. Fortsett å skrik ut dersom du vil bli med på kurs.
 
Grenland Bryggerlag er ca 60 medlemmer. Vi har egne lokaler hvor kurset kan holdes. Vi tilbyr oss å ta oss av alt det praktiske rundt dommerkurset, for alle Norbryggs hjemmebryggere i Grenland. Har snakket med veldig mange som ønsker dommerkurs. Anslår at det er et par tusen bryggere i distriktet, så det blir ikke noe problem å fylle opp et kurs.

Mvh André F
Leder Grenland Bryggerlag
Mail: grenlandbryggerlag@gmail.com
 
Grenland Bryggerlag er ca 60 medlemmer. Vi har egne lokaler hvor kurset kan holdes. Vi tilbyr oss å ta oss av alt det praktiske rundt dommerkurset, for alle Norbryggs hjemmebryggere i Grenland. Har snakket med veldig mange som ønsker dommerkurs.

Bra! Jeg tar kontakt direkte for å diskutere det mer med dere.
 
Bra det strømmer inn med forslag! Jeg har talt over raskt (det vil si det kan være småfeil) og listen ser slik ut:
Bergen 10
Drammen 1
Grenland / Porsgrunn 2 +?
Kragerø 1+?
Oslo 4
Porsgrun / Grenland 2 +?
Vestfold / Horten / Sandefjord 2 +?
Stavanger 3
Sørlandet 3
Tromsø 2
Trondheim 3
Ålesund (med omegn) 13
Vesterålen 1
Østfold 1
Ja jeg har slått sammen litt (satser på at det ikke blir alt for mye klager).

Det er fremdeles ikke for sent å flagge interesse for et sted. Dommerkomiteen har enda ikke satt opp listen over hvor det blir dommerkurs i år. Dere har snaue 2 uker å skrike ut før vi velger ut kandidater, så skrik ut dersom du vil på kurs og ikke har sagt hvor du vil enda! Merk også at dersom vi ikke får nok påmeldinger, når vi åpner for endelig påmelding, blir det ikke nødvendighvis kurs.

Til sist vil jeg påpeke at det er lov å dra på kurs andre steder der du bor, så blir det ikke kurs i nærområdet ditt og du kan reise til et sted det blir kurs er det lov å melde seg på der.

(Redigert - glemte Trondheim og Oslo...)
 
Sist redigert:
hvor ble det av trondheim?


Får vi nok som er interesserte vil vi i alle fall holde kurs i Bergen, Oslo, Stavanger og Trondheim. Ønskes det kurs andre steder trenger vi beskjed.

Regner med han lister de stedene det ønskes utenom de 4 store (selv om han dog HAR talt opp Bergen og Stavanger). Kanskje tolke det som at det allerede er nok i Trondheim og Oslo til at det blir avholdt?
 
Jeg glemte Oslo og Trondheim ja. De er ført opp på listen nå. Jeg for skylle på at jeg skrev posten mens jeg brygget.
 
Tilbake
Topp