Ølfestival på Kongsberg 10-11 August

MortenBo

Norbrygg-medlem
Har ikke sett det her omtalt på forumet så tenkte jeg kunne legge ut en plakat for ølfestivalen på kongsberg 10-11 August.
Det foregår på Christans Kjeller og i bakgården. Artig sted med MYE godt øl så en tur dit kan jo anbefales. I tillegg kommer jo flere
bryggerier på besøk.

Olfestival.png
 
Denne skal bumpes helt frem til 10ende August :) Skal også være noen whiskey masterclassgreier. Christians Kjeller stod forøvrig for maten under Haandbryggeriets festival på forsommeren. Tilbyr gratis guiding til Christians Kjeller =)
 
:) Ikke så vanskelig å finne fram heller Håkon :) Ukependler for tiden til kongsberg så har blitt noen turer til kjelleren :) Flott sted som kan anbefales på det sterkeste :)
 
Kjelleren er fantastisk, og som du sier enkel å finne frem til. Dog regner jeg med at mange hjemmebryggere ikke finner veien til lokaler, kun privatadresser :)
Hvor ellers kan man forøvrig nyte Emelisse, Alesmith, Port Brewing, Cigar City Brewing, de Molen og mange flere under samme tak. Utrolig hva de har fått til. Er med på organisert smaking for å komme oss igjennom ølkartet
 
Hehe.. En kollega og jeg fikk ølkartet skrevet ut for å gjøre notater på.. Det ble så mye smaking at hele notatarket ble glemt igjen. Micke holdt åpent i 3 timer ekstra mens vi satt der og skravla og smakte på ølen. Utrolig artig :)
 
Og utrolig flink fyr! Morsomt å få en slik entusiast til lille Kongsberg. Han tilbyr seg forøvrig å smake på hjemmebrygg og bedømme hvis du spør pent :)
 
Nå er det vel faktisk meldt bra vær til helga og de starter ikke opp før freddan :) Så vi får vel satse på knallvær for festivalen :)
 
Den godeste Rydell har jo fått forside http://laagendalsposten.no/kultur/arrangerer-olfestival-for-forste-gang-1.7478392
 
Tilbake
Topp