JørnP skrev:Den du linker til er helt super. Har den selv. Ikke kjøp håndholdt!
JørnP skrev:Den du linker til er helt super. Har den selv. Ikke kjøp håndholdt!
Jonas skrev:Siden jeg kun har erfaring med håndholdt lurer jeg på om det er "ofte" at det blir feilkorking og annen irritasjon ved bruk av bordmodellen, eller er alt fryd å gammen 100%?
Torga skrev:Jonas skrev:Siden jeg kun har erfaring med håndholdt lurer jeg på om det er "ofte" at det blir feilkorking og annen irritasjon ved bruk av bordmodellen, eller er alt fryd å gammen 100%?
Vi slet litt med at våres bøyde seg for mye, men løste det ved å skru den fast til bordet, og sette en kile inn mot veggen. da funket den kjempe bra :skitbra:
Gahr skrev:Jeg har ennå ikke opplevd feilkorking. Det kan selvsagt hende at korken faller ned før man har fått klemt den på, men det er ikke maskinens feil.
Jeg har en håndholdt en som jeg har kjøpt på Europris og har enda til gode å feilkorke en eneste flaske.
Knut Ankh Amon skrev:Men de passer ikke helt til Nøgne Ø-flasker
Trygve skrev:Har aldri opplevd problem med bordmodellen - og vi i lauget har vel korket bortimot 15 000 (neida det er ikke en 0 for mye) flasker siden vi begynte å brygge. Har også en håndholdt hjemme ( tilsvarende denne: http://vinogbar.no/product_info.php?cPath=198_225&products_id=128) som jeg bruker når jeg skal tappe noen få flasker fra fat til å gi bort. Den funker den også, men ville ikke likt å skulle korke 100 flasker fortløpende med den.