Det var akkurat det hun var.Kanskje litt på kanten
Det var akkurat det hun var.Kanskje litt på kanten
Akkurat som meg i julen så blir de store større dessverreDansk bryggeri sluker Hansa Borg
Oppkjøpet verdsetter drikkevarekonsernet til 3,3 milliarder kroner.e24.no
Vet ikke om det er lov? Uansett er alle bildene i denne NBT-saken illustrasjonsbilder kreditert Lars Marius Garshol - ingen av bildene er relatert til ham som uttaler seg i saken.Er det noen som har hamar arbeiderblad som kan dele bilder? https://www.h-a.no/2021/feature/ntb...et-skulle-vaere-sterkt-noe-annet-var-en-skam/
Nå er det bare Aas og Mack igjen av de store makrobryggeriene som er på norske hender?Dansk bryggeri sluker Hansa Borg
Oppkjøpet verdsetter drikkevarekonsernet til 3,3 milliarder kroner.e24.no
Grans er vel norske?Nå er det bare Aas og Mack igjen av de store makrobryggeriene som er på norske hender?
Arendals har egne øl..1839. Likeledes har mikrobryggeriet, De Tvende, egne øl så de oppfyller vel begge to kriteriene for et norskeid bryggeri.Nå er det bare Aas og Mack igjen av de store makrobryggeriene som er på norske hender?
Edit: Og Grans, så klart.
Så er jeg usikker på hvordan Arendals, som er store på kontraktbrygging, defineres. (De har jo et separat mikrobryggeri i tillegg.)
Er du Arsenals fan, og får den automatisk opp på stavekontroll?Arsenals er ikke større enn Lervig, om vi ser på omsetning. Tror Berentsens har omtrent samme omsetning som Arsenals.
Det var en hyggelig nyhet.
Da ligger i hvertfall forholdene til rette for gode øl fra det folkefinansierte bryggerietDet var en hyggelig nyhet.
Mack vil bruke CO₂ fra ølbrygging i brus og flaskevann
Verdens nordligste bryggeri vil gjennomføre karbonfangst på eget anlegg for å gjøre drikkeproduksjonen mer miljøvennlig.e24.no
Kjente meg litt igjen i denne:Marius (26) ble nasjonal mester i ølbrygging før han kunne drikke
Marius Graff (26) har brygget øl med både tørrfisk og marshmallows. Men livet som gründer er ikke alltid like lekent.p3.no