Ombygging av brannslukningsapparat til multibruk?

Ja og den servicen man får her i Oslo er intet mindre enn enestående, så misforstå meg rett, dette var ingen kritikk av dem.
Spørsmålet er genuint. Er det veldig stor forskjell på hva man får ut av en blingbling-dedikert-ølregulator, og en billig sveiseregulator, gitt at den passer på co2flaskene våre?

edit: eller for å si det på en annen måte; hvis man uansett sitter og vurderer å bestille billige dedikerte ølregultaorer med dyr porto fra feks ebay, og vet at man i dag kan svippe bortom clas og plukke opp en billig sveiseregulator og samtidig spare noen små kroner. Hva taper man på det, sånn rent kvalitetsmessig?
 
Beklager, men har vært uten internet. Håper bildet kommer med nå.
 

Vedlegg

  • IMG_0218.jpg
    IMG_0218.jpg
    1,1 MB · Sett: 219
I fall det skulle være av interesse: Aktiv brannvern opplyser å ta kr 1300,- for en konvertert 5kg beholder, inklusive fylling.

Takk for mye interessant informasjon, jeg kan en god del mer nå om gassflasker og regulatorer. Akkurat nå lurer jeg en grei løsning ville være å kjøpe en fra biltema/Clas og kanskje sette på en et separat manometer. Dette kan så tas av når flasken skal brukes til å sveise med.
 
Tilbake
Topp