Online ølsmaking med Edvard Hortemo fra Nøgne Ø, fredag 22. januar 2021 klokken 19

Liten reminder til ølsmaking med Nøgne Ø fredag 22. januar.
Husk å bestille øl i morgen :)

2 av ølene slippes på bestillingsutvalget på Vinmonopolet 8. januar , så de skal være enkelt å bestille til hele landet.
Husk å bestille i god tid så du sikrer leveranse før sendingen.
 
Min dårlige erfaring med logistikken i forbindelse med 7 Fjell-smakingen gjør at jeg svetter en liten dråpe når polet sier de skal komme 3 dager før smakinga. Det jeg bestilte til 7 Fjell-smakingen kom fram nesten to uker etter smakingen var gjennomført, og nesten en måned etter jeg bestilte. Men det var før jul, og i mellomtiden kjøpte jeg de flaskene fra et annet pol, så jeg svetter kun EN liten dråpe nå.
 
Min dårlige erfaring med logistikken i forbindelse med 7 Fjell-smakingen gjør at jeg svetter en liten dråpe når polet sier de skal komme 3 dager før smakinga. Det jeg bestilte til 7 Fjell-smakingen kom fram nesten to uker etter smakingen var gjennomført, og nesten en måned etter jeg bestilte. Men det var før jul, og i mellomtiden kjøpte jeg de flaskene fra et annet pol, så jeg svetter kun EN liten dråpe nå.
Der fikk jeg melding av polet om at de var klare for henting. Kjapt levert :)
 
Om du henter på polet, så kan du hente det som er kommet før du får hentemelding. De samler opp på utleveringspolet. Funket greit for meg ifbm. 7Fjell.
Var innom polet for å kjøpe noe annet, så da spurte jeg han som sto og leverte ut varer, og virka som en de hadde henta inn fra et annet pol for å hjelpe til i julekaoset, og han bare trakk oppgitt på skuldrene. Han sa også at enkelte distributører (ikke polet sin, men den som distribuerer TIL polet) bruker lengre tid på å faktisk levere varene fra de bekrefter ordren enn det systemet til polet er utvikla for å ta hensyn til. Derfor fikk jeg mail om at varene snart kunne hentes to uker før de faktisk kunne hentes.
 
Dette svaret fikk jeg fra polet, den eneste som kom var Porter.
Vis vedlegget 49182
Når bestilte du? Jeg bestilte på lanseringsdag 8.jan, og fikk alt i dag. Men ser mitt pol har fått inn alle nyhetene i hyllene også, så det kan hende min bestilling bare ble plukket lokalt.

Opplevde det samme som deg i fjor sommer ved bestilling av Holmens Utepils til et mindre pol.
 
Når bestilte du? Jeg bestilte på lanseringsdag 8.jan, og fikk alt i dag. Men ser mitt pol har fått inn alle nyhetene i hyllene også, så det kan hende min bestilling bare ble plukket lokalt.

Opplevde det samme som deg i fjor sommer ved bestilling av Holmens Utepils til et mindre pol.
Jeg mottok ordre mottatt 08.01.2021 16:21 fra polet, samme dag som deg.
Jeg vet at den porteren som kom, har de lokale polet i hyllene. Men ikke resten.
Jeg sendte netopp en ny bestilling, så får jeg se hva son sjer.
 
Jeg fikk ikke bestilt.
Det var et eller annet med kortet mitt som jeg ikke skjønte helt.
Var selvfølgelig ute på jobb og kunne ikke dra til det lokale polet for å bestille der.
Så da er det en plass ledig.
 
Tilbake
Topp