Hadde ikke noe belgisk øl, men det var veldig hyggelig å få et lynbesøk og en pose med hvitt pulver. Og et par øl jeg gleder meg veldig til å smake på.Var og leverte øl i dag, og akkurat som i vår blei det et par trivelige timer med hyggelige medbryggere over noen øl i sola.
Dere må delta, folkens, og få med dere sånne små lykkestunder. Det er innlevering på tirsdag, også, og dere kan melde dere på helt fram til da.
Du kan gi til meg. Sender deg PMJeg har to flasker, men klarer ikke å levere i morgen. Er det noen i Oslo som skal levere i morgen som jeg kan levere til i dag?
Kan ikke noen andre spørre om bedømmingen ble/blir som planlagt, så jeg slipper å være den som maser?
Med ett av de mest relevante initialer (EKG) her på forumet - så tror jeg ingen vil klage
Beklager litt sent svar, men har faktisk et liv utenom forumet her
Men til saken.... Finale er gjenomført i dag. Så fort jeg får scannet dommerskjema og Trenger bare å få kontaktet vinnere av gavekort og så vil dommerskjema fra innledende og finale bli lastet opp. Håper å få gjort det i løpet av morgendagen, men det kan hende at det drøyer over helgen avhengig av hva som skjer på jobb i morgen.
Vil benytte anledningen til å takke alle som har levert bidrag og kan røpe så mye at tankeprosessen for neste flaskekonkurranse er startet....
peram