Oslomesterskapet 2015

Bård

Norbrygg-medlem
Jaja. Det er vel ikke til å unngå. Vi spenner på oss penskoa, vannkjemmer håret og kårer Oslomesteren 2015. Festen holdes som sedvanlig på GSF også denne gang. Kanskje også med nyåpnet skatepark/festivalområde som nærmeste nabo. Kokken Tore er klar med nye aromatiske retter. Folk og fe (Joda fe også) kommer for å smake ølet ditt, og kåre deg til mester.

Er du klar? Ha med et 19 liters fat (eller tilsvarende i flasker), godt humør og en rumlende mage. Vi sørger for resten. (Hvor er roperten min?)

Datoen er 19 sept. Billetter blir solgt på GSF et par uker før det braker løs.

Påmelding i denne tråd.
 
Sist redigert:
Strålende. Også jeg gleder meg. Årets personlige ambisjon: smake mer øl. (hold gjerne liv i tråden folkens, så alle får dette med seg.
 
For moro skyld: Hvis alle fra og med nå setter et nummer etter påmeldingen sin, som tilsvarer ett nummer høyere enn forrige påmelding, vil jeg hele tiden være oppdatert på hvor mange påmeldte vi har.

agedahl kunne følgelig skrevet: "Detta skal jeg væra med på" 5
 
Sist redigert:
hehe så lenge var altså Adam i paradis. Så lenge nestemann er #8, bør problemet være løst. :rolleyes:
 
Forresten: jeg ønsker meg et nytt avstemningssystem i år. Papirlapper ble litt anstrengende i lengden. Hvem kan hjelpe meg med å sette i stand og evt hjelpe til med en elektronisk sms-basert variant?
 
Tilbake
Topp