Oslomesterskapet 2015

Ingen medlemsskap er nødvendig, og ja det er noen få plasser igjen.:)

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Jeg må dessverre melde avbud pga. langveis besøk og opplegg :( Håper vi får tatt turen innom på andre siden av baren!
 
Det må være fordi det ikke er noen pris. Deltagere skal ikke betale noe, de skal betales. Betalingen er mat fra byens kuleste kokk, og årets beste fest.
Publikum betaler 250,-

Sent fra min HTC One X via Tapatalk
 
Ja, det var det jeg mente
Hvis jeg deltar som publikum betaler jeg altså 250,-
Det er overkommelig pris


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei, må dessverre trekke meg den 19. da det krasjer med Oslo maraton. Hvor jeg vil løpe halvmaraton. Hvis jeg har krefter igjen kommer jeg sikkert som publikum :)
 
To har trukket seg, så da er Mustang69 #29. Og velkommen skal du være! Bare for nysgjerrigheten sin skyld... Hvor mange av deltakerne på lista holder til i gamlebyen-vålerenga?
 
To har trukket seg, så da er Mustang69 #29. Og velkommen skal du være! Bare for nysgjerrigheten sin skyld... Hvor mange av deltakerne på lista holder til i gamlebyen-vålerenga?
Må da bare si at Åge med sitt brygg nr 5 holder til ikke langt fra Lillestrøm
Men lover som befalt å ikke komme med gul/sort skjerf :)
 
#22 har gått på en smell, og får hverken brygget eller deltatt som publikum. Ønsker alle et strålende arrangement og kommer sterkt tilbake ved en senere anledning.
 
Når på dagen er dette, og når legges billettene ut? Høres ut som en ypperlig måte å restituere på for de som skal gjennom Oslo Maraton den dagen...
 
Tilbake
Topp