Passer denne oksygenregulatoren til Jula engangsflasker?

Fant denne regulatoren hos Welduk.com som skal være til engangs oksygenflasker. Er det noen som vet om denne passer på Jula sine engangsflasker?
 

Vedlegg

  • tn_oxyreg.jpg
    tn_oxyreg.jpg
    2,6 KB · Sett: 604
Flott. Takker.  Prøvde å bestille i nettbutikken, men fikk mail om å betale via paypal. De gjorde meg oppmerksom på at Royal Air Mail hadde justert opp prisene på frakt etter 1.April, men sa ikke noe om ca. pris på frakt.  Kan vel ikke være SÅ dyrt...?    Regulatoren kommer på 25 pund. Eks. mva.
 
Janroar skrev:
Fant denne regulatoren hos Welduk.com som skal være til engangs oksygenflasker. Er det noen som vet om denne passer på Jula sine engangsflasker?

Jeg har akkurat mottat en slik regulator fra welduk, men ble oppmerksom på at Jula selger regulatorer, eller tilkoblingventil som de kaller den, til engangsflaske. Jeg regner med at den passer til oksygenflasken og den leveres med slange+klemmer til samme pris som Welduk. Jeg ville sjekket med Jula om de er beregnet for oksygenflaskene.
http://www.jula.no/tilkoblingsventil-til-gassflasker-210029
 
Brynsj skrev:
Janroar skrev:
Fant denne regulatoren hos Welduk.com som skal være til engangs oksygenflasker. Er det noen som vet om denne passer på Jula sine engangsflasker?

Jeg har akkurat mottat en slik regulator fra welduk, men ble oppmerksom på at Jula selger regulatorer, eller tilkoblingventil som de kaller den, til engangsflaske. Jeg regner med at den passer til oksygenflasken og den leveres med slange+klemmer til samme pris som Welduk. Jeg ville sjekket med Jula om de er beregnet for oksygenflaskene.
http://www.jula.no/tilkoblingsventil-til-gassflasker-210029
Det tror jeg ikke er bra siden det står: For tilkobling av gassflaskene 210-031 og 210-032 som er argon og CO₂.
Virker som alle de som er beregnet på oksygen har blå kran?

Lurer egentlig litt på å kjøpe dette settet jeg: http://www.jula.no/barbart-gassveiseapparat-turbo-set-90-218530 Trenger uansett et sveiseapparat, og da kan jeg jo lett kombinere hobbyer her..
 
Kan ringe Jula på mandag, men den ligner på regulatoren som står øverst på welduk sin regulator oversikt. Den er beregnet for Co2 og argon.  Finnes det ikke norske leverandører av typen med blått "ratt"?
 
Regulatoren koster GBP 20,82, og det er godt under 200kr-grensa.
Med frakt til Norge GBP 27,99.

Tror jeg må ha hatt en skrivefeil eller to da jeg sendt mail til dem, for svaret kom på norsk (Googleoverstatt) i tillegg til engelsk.
 
Samme her. Men de skulle sette verdien til 20GBP skrev han. Må bare finne ut hvordan jeg betaler til deres paypal...
 
Da jeg handlet i januar var dette instruksjonene:
Hei, Ja du gjøre en betaling på £ 26,99 til vår PayPal-konto (enquiries@welduk.com), vil vi sende det til deg luftpost
Hilsen keith Welduk

Hi, Yes please make a payment of £26.99 to our Paypal account (enquiries@welduk.com), we will ship it to you airmail
Regards keith Welduk

Skal bare være å bruke e-postadressen som mottaker for betalingen.


Mvh
Feeddy
 
Done!    Takk :yes:    Så kommer vel brusesteinen fra bryggselv til uka, så er vi igang :skitbra:
 
Har allerede bestillt en brusestein, men sitter nå og bestiller isinglass hos bryggeland og ser de har filter for oksygenering av vørter. Burde jeg bruke dette når jeg skal bruke O2 flaske, eller er det kun ved bruk av pumper?
 
Skader jo ikke med filteret men er strengt tatt ikke nødvendig.
Jeg pleier å bruke det men har også utelatt det, begge deler går helt fint.
Det er viktigere ved bruk av luftpumper ettersom luften inneholder mer urenheter.
 
Er det noen som har opplevd problem med lekkasje med regulator fra Welduk? Lurer på om det er trygt å bruke gjengeteip eller kan det skape problem, av eksploderende art, i forhold t il oksygen?
 
Brynsj skrev:
Er det noen som har opplevd problem med lekkasje med regulator fra Welduk? Lurer på om det er trygt å bruke gjengeteip eller kan det skape problem, av eksploderende art, i forhold t il oksygen?
Jeg tok en del runder med gjengeteip, klemme og er potte tett. :ilike:
 
eg bestilte en slik fra Jula
Jula sendte til nærmeste Jula varehus.
raskt levert.

order@jula.com

MIGNON oxygen reducer M12X1 RH-IT 220500
Vi har sådana som reservdel och de har beställnings nummer R020334 och kostar 199:-
 
Tilbake
Topp