Personlig levering av flasker i Oslo Konkurranse klasse A, C, F og H

cral

 
Hei,

Vi kommer til å ha to åpne dager mot slutten av av perioden for innlevering på Golia. Samma adresse som på innsendingen.

Dette gjelder kun klassene som skal leveres i Oslo, det er: A, C, F og H

Det blir torsdag 20 mars som en av datoene. Den andre datoen kommer vi tilbake til.

Carl
 
Hei!
Første øl er mottatt hos meg i dag. Kan vi bekrefte at øl er mottatt og at forsendelsen gikk bra? Kan jeg oppgi løpende hvilke som er mottatt?
 
Torsdag kan dessverre ikke jeg.  Er det noe nytt snart om når den andre datoen blir?

-- Arvid
 
Den andre fristen kommer i morgen kveld, etter at NM komiteen har hatt sitt møte.

Carl
 
Mandag 24.03 blir siste dagen vi holder dørene åpne i Golia, hos OABL.

Mottaket er åpent fra 18:00 til 20:00

(Ja, det er etter at fristen er gått ut, første bedømming er onsdag 26.03 så flaskene bør behandles varsomt under transport)
 
cral skrev:
Mandag 24.03 blir siste dagen vi holder dørene åpne i Golia, hos OABL.

Mottaket er åpent fra 18:00 til 20:00

(Ja, det er etter at fristen er gått ut, første bedømming er onsdag 26.03 så flaskene bør behandles varsomt under transport)

:skitbra: :yes:
Passer uuuuuuuudmerket siden jeg allikevel har en avtale i hovedstaden denne dagen! :D
 
loebrygg skrev:
Så da rekker jeg kanskje å flaske en IPA til og melde den på  :jaha:

Dette, og muligheten til kaldlagring til like før dømming er gode grunner for å ha innleveringsfrister som er like for alle som deltar i konkurransen.
 
Til: Arrangementskomite NM

Hvorfor har hovedstadens innbyggere en annen innleveringsfrist i klassene som dømmes der enn resten av landet egentlig? Det er jo faktisk et norgesmesterskap det er snakk om, og da blir det litt jalla å endre på fristene for noen deltagere? Selv om 3 døgn ikke trenger å bety allverden.
 
Grunnen er at Norbrygg sliter med å skaffe frivillige som kan ta på seg verv eller gjøre frivillige arbeid for foreningen. Og når vi da har noen som stiller, så bruker vi de når vi har dem tilgjengelig.

Et alternativ er jo at det kun blir innlevering på torsdagen.
 
Jeg skjønner at det er for få frivillige, og vi setter alle pris på jobben dere gjør :skitbra:

Jeg har nok bare misforstått litt. Jeg trodde at muligheten for å levere personlig var et ekstratilbud som ble tilbudt, og ikke en nødvendighet for konkurransen som sådan. Og at dere skulle ha dette ekstratilbudet i Oslo den 20., som veldig passende er dagen før fristen.
 
Bjarte H skrev:
Jeg skjønner at det er for få frivillige, og vi setter alle pris på jobben dere gjør :skitbra:

Jeg har nok bare misforstått litt. Jeg trodde at muligheten for å levere personlig var et ekstratilbud som ble tilbudt, og ikke en nødvendighet for konkurransen som sådan. Og at dere skulle ha dette ekstratilbudet i Oslo den 20., som veldig passende er dagen før fristen.

Det er vel mulig for folk i Trondheim å levere direkte til Bakkebrygg i hele perioden frem til fristen. I Oslo har vi valgt å ikke bruke en bryggebutikk som innleveringssted, med de utfordringer det medfører for folk å levere, det var derfor meningen at folk skulle få 2 muligheter, men når fristen nærmer seg, så ble det ikke noen ledige dager.
 
Takk til gutta på Godlia for jobben i dag. En jobb jeg forøvrig IKKE misunner dere. :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Har allerede fått possitiv tilbakemelding per E-post om Mottatt øl, Imperial IPA,
men Barley Winen jeg sendte til Bodø for to uker siden har jeg ikke hørt no fra
Har den blitt borte i posten?
 
Tilbake
Topp