Jeg har Hanna Hi 98128 (men det jeg skriver her, gjelder for 98127, også). Jeg går inn på "setup mode". Der velger jeg C eller Fh, og hvilken buffer (7.01 eller 6,86) pH-meteret skal se etter under kalibrering.
Jeg har Hanna Hi 98128 (men det jeg skriver her, gjelder for 98127, også). Jeg går inn på "setup mode". Der velger jeg C eller Fh, og hvilken buffer (7.01 eller 6,86) pH-meteret skal se etter under kalibrering.
Ah, har Hanna (..)27, så da blir det grei ordning på det Har bestilt fra Bryggselv i mellomtiden nå, slik at jeg får det rimelig raskt og kommer i gang med å bruke det. Og så får det bli fra eBay eller lignende på sikt.
Jeg har brukt det flere ganger så langt. Tenkte å gjøre det så lenge målingen ser grei ut, skyller i vann før og etter. Men det er sikkert ikke meningen at man skal gjøre det.
Har også Testo 206, virker veldig stabilt og fint. Innenfor 0.01 flere uker etter kalibrering.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.