• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

pH-meter vurderes solgt

Nord

 
Har et pH-meter jeg ikke har bruk for.
Dette er en Orion 720+
Ny elektrode kan medfølge mot tillegg i pris. Standard BNC-kontakt.
Meteret har mulighet for temperaturkompensasjon, men jaeg har ikke slik elektrode. Inngang for dette er jack-plugg.

Pris? Tja.... Hva kan man forlange for et lab-instrument?

Hvis det er av interesse, mottas kun bud i denne tråden.


Tilsvarende:
Orion_720A_Meter_1.jpg
 
http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,4.msg4.html#msg4
HVA SKAL ANNONSENE INNEHOLDE?

Salgsannonser:
- Beskrivelsen av varen. Ikke henvis til andre nettsteder men legg inn bilder mm på selve forumet slik at annonsen kan stå på seg selv.
- Prisen du skal ha for varen. Får du en kjøper som vil gi dette for varen er varen ansett som solgt.
- Her er det første mann til mølla. Når noen ønsker å kjøpe varen til oppgitt pris plikter du å selge, og har ikke mulighet til å vente på høyere bud.
- Alle kjøp skal postes i det relevante topic av kjøper. Kjøp som er avtalt via PM, email, SMS eller telefon tillates ikke. Ønsker man å selge gjennom private kanaler må man først poste om at salget er avbrutt, forutsatt at ingen kjøper har meldt seg i salgstopicet. Merk at dette KUN gjelder salg hvor ingen kjøper har postet offentlig.


Auksjoner:
- Minstepris for varen.
- Minste budøkning, dersom man ønsker det.
- Tid for når auksjonen slutter. Personen med høyest bud når auksjonstiden er over har kjøpt varen.
- Alle bud skal postes i det relevante topic av budgiver. Bud gitt pr. PM, email, SMS eller telefon er ikke gyldige. Dette for å unngå at selger kan presse opp prisene med fiktive bud.

Alle salgsannonser som ikke overholder disse enkle rettningslinjene vil bli slettet uten forvarsel.
 
Støtter forrige taler.
Har du en minstepris eller avslutningstidspunkt for auksjonen til oss?
Gjerne begge deler.

Mitt bud: 300,-  tre-hundre-kroner
 
Så lenge reglene er slik som de er anbefaler jeg at du legger det ut på FINN eller QXL og så legger du bare en lenke her på forumet. Det bør være godtatt ifølge reglene her?
 
Hva er det jan ivar kicker på?
Jeg aner ingenting om pris, og vil lodde stemningen her før jeg setter avslutning og minstepris.
Elektroden kom til sin rett da min gamle ikke tålte å bli sluppet i gulvet...
For de som handler på E-bay, er dette lett anskaffelig derifra til en gunstig pris (Jeg skulle hatt mer for min)

Minstepris: 600,-
Minste budøkning 50 kr (Så slipper man; Haha, jeg bød 1 kr mer enn deg!!)
Alle bud eksl. frakt.
Budfrist: 2011-10-29, kl 1200
 
pH-meteret ser relativt gammelt ut men er av høy kvalitet. Kvaliteten på pH-elektrode kjenner jeg ikke til men en ny elektrode koster ca 1000 kr eks mva. Da får du sannsynligvis det beste pH-meteret en hjemmebygger kan ha.
 
Tilbake
Topp