går opp fra 30L til 60L og vurderer nå kjøp av en platekjøler eller noe annet som er effektivt.
er litt lei vanlig kjøler som dyppes nedi, å ser etter andre alternativer. hva har du for noe til salgs som dekker behovet mitt?
Du kan også kjøpe en motstrømskjøler, og koble på en Y-kobling for og benytte den sammen med spiralkjøleren ved store batcher. Minimalt ekstra vaskejobb
Jeg har aldri testet en platekjøler selv, men slik jeg har forstått det så er den relativt uhamslig å vaske. Humle osv setter seg fort fast, og man vet aldri helt om den er ren. Hørte nettopp en Brülosophy episode om vasking og sanitering, og der ga de platekjøleren det glatte lag. Nå finnes det sikkert folk som har platekjøler og er fornøyd, så mulig jeg blir arrestert. Men, jeg ville kjørt på med en motstrømskjøler, eventuelt kjøleren @PetterL viser til.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.