• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Pumpe ønskes lånt

I tilfelle ingen er interesserte i Iwaki-pumpa jeg nevnte i en annen tråd her, er det noen i Oslo-området som ikke har noe imot å låne bort ein pumpe førstkommende helg?
 
Du kan låne av meg. Har en plate med montert md-10 og md-20. Når trenger du den/dem?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
 
Supert :ilike: Er det mulighet for overlevering i byen? Hvis ikke blir det dessverre vanskelig for meg å få til, uansett takk for tilbudet! Tenkte egentlig å brygge på lørdag, men om det passer bedre med overlevering så jeg har det innen søndag så funker det og. Mulighet til overlevering før 14 og etter 22 på fredag og dagtid på lørdag?
 
Om du kan komme til Saltdal, så skal du få låne en på 2.2KW trefaset. 65meters løftehøyde og 35 liter /min magnetisk drevet pumpe i 31SS ;D
 
Ajaj..Kom hjem fra jobb i byen nå, hadde jeg sett meldingen din kunne jeg tatt den med i dag.
Pumpa befinner seg i Moss, men kan være på Oslo S i morgen formiddag (oppgitt kone på tog, med barn). Jeg kan sjekke det litt nærmere. Send meg en PM / ni-en-åtte-en-fem-to-seks-fem.
 
Kan låne av meg. Kom og hent i gamlebyen. (går utfra at det er ok, RawRoffe, siden du allerede har tilbudt deg en av de andre)  :)
 
Heisann, ser ut te at det ordna seg med å få brukt den Iwaki-pumpa jeg nevnte i en annen tråd her. Men setter stor pris på tilbuda og hjelpsomhetsvilligheten, så takk skal dere ha uansett :) Nesten litt trist å la den gå til spille, men er vel strengt tatt enklest slik :)
 
Tilbake
Topp