BaardS skrev:Har to slike 2 kilos, som jeg har fått gratis med stigerør intakt og et 5 kilos uten stigerør med kran. Kan ennå ikke finne et tilfelle hvor kran har gitt meg noe som helst. Enten trenger jeg CO₂ eller så gjør jeg det ikke... Av/På funker det
Ok takker Jeg endte med å kjøpe en 6-kilos hos Bra-Tec, men tror jeg kommer til å supplere med en slik fra Bauhaus.Ketil skrev:Til Tim: Tror jeg betalte ca 360 for å fylle en 5 liter hos Bra Tec. Det var hvertfall ikke mye mer.
Strips fungerer utmerket. Ja, ventilen stenger.Er det slik at når man slipper hendelen så stenger ventilen helt? Isåfall må man holde denne i åpen stilling når man skal karbonere ølet?
Hei
Ser at de fleste bruker det med hendel,stigerør og strips, men må en ha et spesiell regulator eller funker et hvilket som helst regulator beregnet for CO2 ?
Var en lenger opp her som etterfylte sodastream flaskene sine fra et 5 kg apparat, hadde vært interessert i bilde av overgangen og fremgangsmåten da jeg har 2 sodastream flasker jeg har i rotasjon på det flyttbare anlegget mitt..
Easybrew
Heisann alle sammen.
Jobber selv i brannvern firma å bygger om brannapparatet til sveise/ølflasker.
Har tonnevis med rattventiler, gamle apparater som kan bygges om samt maskiner og uttstyr.
Holder til i stavanger.
Ta kontakt med meg helst på melding pr telefon 466 14 552
Prisene er rimelige og kurtante.
Ordner med alt innen Co2
Ernst Nilsen selger nye 5 kg med rattventil til 1400 kroner. Skal hente min snart.Hei er det noen som vet hvor man får kjøpt et ombygd CO2 slokker med rattventil i Oslo / Akershus
Ja, de har skrudd opp prisen litt, valutakurser, visstnok. Uansett mye billigere enn på bryggselv for CO2.1400 nå? De har vel sett at markedet øker. Tror jeg betalte 1200 for min 6kg.
Men ja. Ernst Nilsen på Alnabru. Tar ti minutter så er du skodd.