• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Redigert: KJØPT. "ØK: STC-1000"

Ønsker å kjøpe en STC-1000 enhet. Har samtlige deler klare hjemme utenom STC'en. Bestilte fra Kina for halvanne måned siden som ikke har kommet frem enda, og fikk akkurat beskjed fra selgeren om at han sender en ny en, men at det tar ca. en måned før denne kommer frem - så hvis noen har en til overs hadde det vært helt supert. Ta kontakt på melding.
 
Folis skrev:
Ønsker å kjøpe en STC-1000 enhet. Har samtlige deler klare hjemme utenom STC'en. Bestilte fra Kina for halvanne måned siden som ikke har kommet frem enda, og fikk akkurat beskjed fra selgeren om at han sender en ny en, men at det tar ca. en måned før denne kommer frem - så hvis noen har en til overs hadde det vært helt supert. Ta kontakt på melding.

Opplevde nylig det samme selv. Hadde bestemt meg for å vente med neste batch til jeg fikk STC og kontroll på temperaturen. Ventet 7 uker på en STC fra Kina som ikke dukket opp! Ventetiden var "ulidelig", så orket ikke tanken på nye uker med venting. Bestilte meg en fra Petit, og den lå i postkassa et par dager senere. Noen hundrelapper dyrere, men verdt det for å slippe ventetiden, spør du meg!
 
Folis skrev:
Ønsker å kjøpe en STC-1000 enhet. Har samtlige deler klare hjemme utenom STC'en. Bestilte fra Kina for halvanne måned siden som ikke har kommet frem enda, og fikk akkurat beskjed fra selgeren om at han sender en ny en, men at det tar ca. en måned før denne kommer frem - så hvis noen har en til overs hadde det vært helt supert. Ta kontakt på melding.

Har sendt deg PM
 
Det er stor forskjell på leveringstid fra kina ja, da jeg nå sist bestilte pid fra hongkong var denne i postkassa etter 9 dager  ;)

Kjedelig å vente. Jeg har også en uvane med å bestille slike ting jeg trenger helt i siste liten og vel så det, så man går liksom bare å tripper og irriterer seg over at man ikke kan lære å bestille tidligere når man vet at man trenger det.
Kan anbefale selger mixtea på ebay, her går det kjapt.
 
kintii skrev:
Det er stor forskjell på leveringstid fra kina ja, da jeg nå sist bestilte pid fra hongkong var denne i postkassa etter 9 dager  ;)

Kjedelig å vente. Jeg har også en uvane med å bestille slike ting jeg trenger helt i siste liten og vel så det, så man går liksom bare å tripper og irriterer seg over at man ikke kan lære å bestille tidligere når man vet at man trenger det.
Kan anbefale selger mixtea på ebay, her går det kjapt.

Unngår å bestille fra fastlandskina om jeg kan. Virker som Hong Kong har en helt annen posttjeneste, sikker arvet fra Britene. Fra fastlandet går det 3-4 uker ekstra, og alt for ofte kommer varen ikke i det hele tatt.
 
kintii skrev:
Det er stor forskjell på leveringstid fra kina ja, da jeg nå sist bestilte pid fra hongkong var denne i postkassa etter 9 dager  ;)

Kjedelig å vente. Jeg har også en uvane med å bestille slike ting jeg trenger helt i siste liten og vel så det, så man går liksom bare å tripper og irriterer seg over at man ikke kan lære å bestille tidligere når man vet at man trenger det.
Kan anbefale selger mixtea på ebay, her går det kjapt.

Hehe ja, som regel tilfelle her det også - men denne gangen bestilte jeg lang tid i forveien, nettopp for å være på den sikre siden. Men men - typisk at det er nøyaktig da den ikke dukker opp i det hele tatt. ;)

[quote author=SindreW]Unngår å bestille fra fastlandskina om jeg kan. Virker som Hong Kong har en helt annen posttjeneste, sikker arvet fra Britene. Fra fastlandet går det 3-4 uker ekstra, og alt for ofte kommer varen ikke i det hele tatt.[/quote]

Et godt tips jeg skal ta med meg i fremtiden.
 
kintii skrev:
Det er stor forskjell på leveringstid fra kina ja, da jeg nå sist bestilte pid fra hongkong var denne i postkassa etter 9 dager  ;)

Kjedelig å vente. Jeg har også en uvane med å bestille slike ting jeg trenger helt i siste liten og vel så det, så man går liksom bare å tripper og irriterer seg over at man ikke kan lære å bestille tidligere når man vet at man trenger det.
Kan anbefale selger mixtea på ebay, her går det kjapt.

Jeg bestilte pid fra mixtea på ebay 15. februar, men har fortsatt ikke mottatt pakken. Har egentlig ikke tenkt no særlig på om dette er lang tid, men det som er rart er at kjøleribben jeg bestilte fra samme selger, 3 dager senere 18. februar, kom relativt kjap. Er det ikke litt rart av kjøp 2 har kommet før kjøp 1? Kan det tenkes av sendingen med pid er forsvunnet et sted på vegen?
 
1 måned er ikke uvanlig fra Kina, men det tar normalt ikke mer enn det. Pakker kan vel bli liggende her og der når den skal sendes så langt.
Kan også bli liggende i tollen for kontroll, de tar stikkprøver av pakker som kommer inn til Norge.
 
Tilbake
Topp