Regulator til oksygenflaske fra Jula

Hei folkens! Jeg har kjøpt denne flasken med oksygen fra Jula, men de greier ikke å skaffe regulatoren til denne. Fikk Jula i Trondheim til å sjekke, men nei. Kan noen av dere tipse meg hvor jeg får kjøpt en regulator som passer? M12 er dimensjonen på gjengene.

Finner noe på ebay, men er usikker.

Vedlegg

• Oksygen Jula.jpg
    Oksygen Jula.jpg
    74,5 KB · Sett: 87
Er mulig å kjøpe regulator fra Jula som reservedel:

Regulator fra Jula (må bestilles fra deres reservedelslager pr epost, og hentes i varehus: MIGNON oxygen reducer M12X1 RH-IT 220500 (best.nr. R020334)), kr 225,-

Teksten er hentet fra Norbryggmedlem med denne bloggen:
http://bryggerlauget.blogspot.no/2013_07_01_archive.html?m=1
Jepp, den har jeg lest. Jula i Trondheim har sjekket og lageret til Jula påstår nå at de ikke har den.....

Da ringte jeg til Jula-lageret selv og de hadde regulatoren som reservedel. Da må jeg fortelle Jula i Trondheim at de må sjekke litt bedre neste gang...
Takk for hjelpen folkens!

Når eg bestilte, så spurte dei meg hvilket varehus eg ville ha den levert til. Fikk melding når den var ankommet.

Når eg bestilte, så spurte dei meg hvilket varehus eg ville ha den levert til. Fikk melding når den var ankommet.
Har ordnet seg nå når jeg ringte kundeservice til Jula i Sverige. Regulatoren er på vei til varehuset på Lade i Trondheim :)

Der ser du status på lageret i Sverige i skrivende stund :)
om du ikke klarer å bestille til deg i Trondheim, ring til Ålesund, så fikser vi det her ;)
-Joakim

Jeg fikk nettopp levert en slik i Trondheim, så det går nok bra. Jeg kom bare i butikken med bestillignsnummeret så ordnet de det der, men de ville nok helst at det går via hovedlageret.

Ting skal ikke gå via hovedlageret, ting SKAL gå fra butikk.. *rive seg i de små hårene som er igjen,over ubrukelige ansatte*
Godt det er helg!

Var på Jula Lade i dag. De har fått meg seg interessen for denne regulatoren og bestiller opp flere i dag. Det vil si at mange regulatorer ankommer Lade om to uker….

Jeg sendte bare en bestilling på mail med artikkelnummer for en måneds tid siden og fikk den på min lokal butikk i løpet av en ukes tid.

Tilbake
Topp