Bo Pedersen
Norbrygg-medlem
Vi har også betalt på forhånd og ikke hørt mere fra ham siden :-(
bigespen skrev:Beklager manglende tilbakemelding, men har mange unskyldninger om hvorfor ting ikke er sendt ut(sykdom, høygravid kone etc etc), og ingen av de hjelper dere å få varene, men no skal eg ordne opp
Sender pakker til Bo og Mikael i kveld, og sender sporingsnummer til dere på sms(Bo, om du sender meg en sms så sender jeg sporingsnummer, mitt nummer er 96234211)
mikslen skrev:Hei,
Åpnet en pakke med Cascade nå nettopp, og det luktet ikke så mye Cascade :jaha: Nesten en sånn te-lukt av humlen :attevar:
Da er den sikkert dårlig?
Bjarte H skrev:mikslen skrev:Hei,
Åpnet en pakke med Cascade nå nettopp, og det luktet ikke så mye Cascade :jaha: Nesten en sånn te-lukt av humlen :attevar:
Da er den sikkert dårlig?
Det skal bre seg en fantastisk aroma i hele huset når du åpner en pakke med Cascade :nosmile:
bigespen skrev:Har testa ein pose med caskade og ein med Ekg i det siste, og begge har hatt korrekte aromaer. Har vært ein kraftig aroma. Kun te lukt av dei posene som hadde vakumslipp. Var posene tette når du fekk dei? Har heller ikkje hatt nokon som har vært gule i kanten. Åpner opp noen når jeg kommer hjem for å sjekke.
Kan sende deg en ladning med humle som jeg sjekker og vakumpakker?