• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Rester/råvarer etter Små Vesen selges billig

Beklager manglende tilbakemelding, men har mange unskyldninger om hvorfor ting ikke er sendt ut(sykdom, høygravid kone etc etc), og ingen av de hjelper dere å få varene, men no skal eg ordne opp

Sender pakker til Bo og Mikael i kveld, og sender sporingsnummer til dere på sms(Bo, om du sender meg en sms så sender jeg sporingsnummer, mitt nummer er 96234211)
 
bigespen skrev:
Beklager manglende tilbakemelding, men har mange unskyldninger om hvorfor ting ikke er sendt ut(sykdom, høygravid kone etc etc), og ingen av de hjelper dere å få varene, men no skal eg ordne opp

Sender pakker til Bo og Mikael i kveld, og sender sporingsnummer til dere på sms(Bo, om du sender meg en sms så sender jeg sporingsnummer, mitt nummer er 96234211)

Vi takker ihvertfall for en god handel, og utmerket service.  :yes:

vår 5 fat og 100 kg malt ble levert mer eller mindre på døren :skitbra:
 
Tar gjerne en pose Chinook og en Cascade hvis der er mer igjen?


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=58.948385,5.700868
 
Hei,

Åpnet en pakke med Cascade nå nettopp, og det luktet ikke så mye Cascade  :jaha: Nesten en sånn te-lukt av humlen  :attevar:
Da er den sikkert dårlig?
 
mikslen skrev:
Hei,

Åpnet en pakke med Cascade nå nettopp, og det luktet ikke så mye Cascade  :jaha: Nesten en sånn te-lukt av humlen  :attevar:
Da er den sikkert dårlig?

Det skal bre seg en fantastisk aroma i hele huset når du åpner en pakke med Cascade  :nosmile:
 
Bjarte H skrev:
mikslen skrev:
Hei,

Åpnet en pakke med Cascade nå nettopp, og det luktet ikke så mye Cascade  :jaha: Nesten en sånn te-lukt av humlen  :attevar:
Da er den sikkert dårlig?

Det skal bre seg en fantastisk aroma i hele huset når du åpner en pakke med Cascade  :nosmile:

Da er den nok dårlig. Jeg måtte trykke nesen opp i 5kg med humle og alt jeg kjente var en lukt av te. Men når jeg la humla i en kopp med varmt vann luktet det litt sitrus.
 
Har testa ein pose med caskade og ein med Ekg i det siste, og begge har hatt korrekte aromaer. Har vært ein kraftig aroma. Kun te lukt av dei posene som hadde vakumslipp. Var posene tette når du fekk dei? Har heller ikkje hatt nokon som har vært gule i kanten. Åpner opp noen når jeg kommer hjem for å sjekke.

Kan sende deg en ladning med humle som jeg sjekker og vakumpakker?
 
bigespen skrev:
Har testa ein pose med caskade og ein med Ekg i det siste, og begge har hatt korrekte aromaer. Har vært ein kraftig aroma. Kun te lukt av dei posene som hadde vakumslipp. Var posene tette når du fekk dei? Har heller ikkje hatt nokon som har vært gule i kanten. Åpner opp noen når jeg kommer hjem for å sjekke.

Kan sende deg en ladning med humle som jeg sjekker og vakumpakker?

Chinook posen var veldig løs i kantene og jeg var derfor ganske sikker på at den hadde vakuumslipp, den var også gul i kantene. Men Cascaden var tett som den skulle være, allikvell ikke noe lukt. Kanskje noen kan hjelpe meg med å lukte slik at det vi er sikker på at det ikke bare er meg?
 
Ai aiai, driver å forbereder brygging her... Åpnet en pakke med Cascade, og det luktet nesten ingen ting...nedtur!   Vakumposen var litt slapp...

Antar at den da ikke er brukanes?
 
Tilbake
Topp