Rimelege plastfat med tette lok

Tenkte eg ville tipse om desse rimelege fata frå Witre, som eg har største varianten av.http://www.witre.no/plastfat-med-lokk_26515M.html
Til gjærlås har eg den store av plastik frå Speidel. Med temperaturkontrollen UT200, fungerer denne riggen perfekt til brygg på 120-170 liter!

Hallstein: Som Frode skriv, er dei godkjende for næringsmiddel, ja.

Holgersen: 30 og 60l-fata er nok ikkje spesielt rimelege, men 120 og 200l-fata skulle vere kokurransedyktige på pris. Kvaliteten er veldig bra!

Eg og min bryggekompis brukar kun slike kar. Har 1stk 120L og 2 x 200L (og to til for cider).
Dei er absolutt tette og relativt greie og vaske. Syns det blir litt plastlukt frå dei når dei står over lenger tid, men etter ein sterkvask er dei fine. Blir nok rustfritt i framtida, men en så lenge så funker dei fint.

Bruker Stor duplex gjærlås på alle.

Dette er vel jelsafat som Myra bryggerlaug bruker ?
Kran ? pass på å få skikkelige kraner, ikke billig plasdr.. eller hva Torga/Beant

Jau, dei ser rimelig like ut. Litt forskjell i størrelse einaste.

Monterte krane i 120L fatet, det angrar eg på endå. Meir vask og dill, samt at dei er ikkje altid tette (ialefall ikkje plastkranane). Har du pumpe er krane unødvendig uansett.

Oddvar Demmo skrev:
Dette er vel jelsafat som Myra bryggerlaug bruker ?
Kran ? pass på å få skikkelige kraner, ikke billig plasdr.. eller hva Torga/Beant

Hadde det ikke vært for Morebeer er noen sinker, og ikke sendte med kranene i pakken, så hadde de vært i bruk til neste helg.

Tilbake
Topp