Vel, munnfølelsen på min er rundere og glattere pga av Farmhouse gjæren uansett, rug syns jeg gir den et slags snerpete stikk(på en god måte), men bare pilsnermalt syns jeg alltid blir litt søt?
Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det godt nok, men den har på en måte et stikk som minner om høyere karbonering.
Jeg syns Glazen Toren har den mest innbydende saison aromaen jeg noen sinne har vært borti, men hva smak angår foretrekker jeg dupont, om jeg kunne fått aromaen fra Glazen og smaken fra Dupont hadde jeg vært i himmelen
Aromaen fra Glazen Toren er veldig frisk og innbydende, det er nesten så jeg kan lukte at den er crisp, men munnfølelsen er tykkere enn aromaen leder ann, Dupont er motsatt, i mine smaksløker i alle fall. Og bare så det er sagt er jeg enig med deg, jeg vurderer å prøve å flaske noen liter en gang for å få en høyere karbonering og vurdere om jeg må kjøpe meg en inline regulator så jeg kan få fiksa nettopp karboneringen på den, spesielt med tanke på at det er et øl jeg stort sett har tilgjengelig