Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Jeg fikk denne fra Expert.
Dersom noen av dere har vurdert noe fra dem, kan jo dette få ned prisen.
Disclaimer: jeg har ingen forbindelse til Expert...

Du er invitert til vennefest hos Expert!
Fra torsdag 12. februar til lørdag 14. februar kan du handle til personalpriser.
Alt du trenger å gjøre er å oppgi navnet ditt, og e-postadressen ...... i kassen.
Ta gjerne med venner og familie. De som ikke har mottatt denne invitasjonen må registrere seg på http://www.expertvenn.no for å kunne benytte seg av tilbudet.
Kampanjen gjelder utvalgte butikker, og ikke på expert.no.

Haha, var å kjøpte en vankuumpakker på expert idag på kampanje idag, men etter å ha lest i denne tråden endte eg opp meg enda en fra komplett! så må nok innom å byttan i morgen ;)

Nå blir det sous vide i bryggekjelen! *skampryllt biff*

Haha, var å kjøpte en vankuumpakker på expert idag på kampanje idag, men etter å ha lest i denne tråden endte eg opp meg enda en fra komplett! så må nok innom å byttan i morgen ;)

Nå blir det sous vide i bryggekjelen! *skampryllt biff*
Gi f.. i biffen. Prøv fisk i sous vide! Fersk fisk, alt utenom brosme, den trenger mer temp. Krydre som du vil, en god kladd med kviteseid smør, og en større kladd med creme fraische, 54 C, 40 min. Har blitt en standard i huset.
Kjøtt er fint i sous vide, men fiskn er bedre og mye raskere.

For å ta den litt videre så er det ofte man finner en kebabsjappe eller lignende som har gått konk på finn og de har nesten alltid rustfrie hyller og benker

Så idag OBH Nordica sous vide sirkulator til halv pris på Coop Mega Vinterbro. Satt med fra 2990 til 1490.

Nb. Kan være verdt å sammenligne priser. platekompaniet selger Yeast av Zainasheff+White til samme pris som ark.

Edit: samme med ølbrygging fra hånd til munn...

Nb. Kan være verdt å sammenligne priser. platekompaniet selger Yeast av Zainasheff+White til samme pris som ark.

Edit: samme med ølbrygging fra hånd til munn...

Men der må jeg vel betale frakt, gratis frakt hos ark...

Edit: yeast koster 137,- hos play... Billigt

Tilbake
Topp