Monterer du kran på?
Hadde ikke det på 17 liter’n, men den var jo relativt enkel å håndtere selv når den var full. Tror det blir litt værre med denne så jeg tror nok jeg kommer til å gjøre det på den jeg akkurat bestilte
Monterer du kran på?
scandinavianbrew.nokjører bra tilbyd på SS brewtech fra og med i dag.
peram
det hva bra pris! fikk en sånn rar følelse i kjøpetarmen! hahascandinavianbrew.nokjører bra tilbyd på SS brewtech fra og med i dag.
peram
???kjøpetarmen
Må være den som ligger ved tolvfingertarmen... ;-)
noe sted mellom de fingreneMå være den som ligger ved tolvfingertarmen... ;-)
Ooh, det ble for tøft å motstå.scandinavianbrew.nokjører bra tilbyd på SS brewtech fra og med i dag.
peram
Ooh, det ble for tøft å motstå.
64-liters Chronical m/litt stæsjOK, hva har du kjøpt ? Jeg handlet 2 75l boilkettle og 1 74l infussion Mash tun [emoji849] Nytt bryggeri - here I come....
Peram
Sent from my iPad using Tapatalk
Vurderer den på 53L64-liters Chronical m/litt stæsj
Thermowell og kort siktglass (til HERMS). Tenkte på digitalt termometer, men det blir vel å bruke STC1000+,Vurderer den på 53L
Hvilket stæsj kjøpte du?
Hvordan kjører du kjøling? Kjøleskap?Thermowell og kort siktglass (til HERMS). Tenkte på digitalt termometer, men det blir vel å bruke STC1000+,
Kjøleskap. Vurderer springvannkjøling i potensielt nytt bryggelokale, men må sjekke ymse temperaturer først.Hvordan kjører du kjøling? Kjøleskap?
Uff, er ikke Chronical bling? Har jeg kastet bort pengene mine?Klarte aldri å bestemme meg for om jeg skulle kjøpe SS BrewTech Unitank, eller Spike CF5 Unitank
I mellomtiden har jeg nå bestilt ‘den fornuftige’ SS Conical Fermenter 53L med minimal Bling faktor...
Fornuften har seiret... enn så lenge
Jeg er nok litt på samme sted som deg mtp unitank spike/ss, men jeg har kjøpt og siden solgt min chronical 53 liter, da jeg vil ha muligheten for trykk. Så den fellen går jeg ikke i igjen, selv med tilbud!Klarte aldri å bestemme meg for om jeg skulle kjøpe SS BrewTech Unitank, eller Spike CF5 Unitank
I mellomtiden har jeg nå bestilt ‘den fornuftige’ SS Conical Fermenter 53L med minimal Bling faktor...
Fornuften har seiret... enn så lenge