Samletråd for internettvarp av bryggerinteresse

Overføringen kan alltids snappes opp, men uten krypteringsnøkkel har man en jobb foran seg :/

Tommelfingerregel: hvis dingsen må pares med telefonen er data som overføres låst.
Jeg er ikke god på data, men dingsen ble ikke synlig når jeg søkte den opp på bluetooth.
Jeg har en lang liste med forbedringspunkter som jeg sendte de og returnerte varen i dag.
Les evt. hva andre mener her: https://www.biralleebrewing.com/2025/08/keg-king-ks1-keg-scale-hands-on-review.html?m=1

Jo, men hva er vitsen med det? Det eneste som skjer er at de begynner å drive prisen oppover. Hvorfor ikke vente til varen skal selges?
Mange legger inn autobud på slike sider, altså at de fastsetter en makssum de ønsker å by og autobudet øker med et gitt beløp(typisk 1000kr) for hver gang noen byr over, helt opp til makssummen. Er nok ikke alle som har kapasitet til å følge med når auksjonen skal avsluttes.

Mange legger inn autobud på slike sider, altså at de fastsetter en makssum de ønsker å by og autobudet øker med et gitt beløp(typisk 1000kr) for hver gang noen byr over, helt opp til makssummen. Er nok ikke alle som har kapasitet til å følge med når auksjonen skal avsluttes.
Ja, det kan være en grunn. Men det gjelder tydeligvis ikke denne auksjonen, siste bud kom for to døgn siden.

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk begynner å by på en auksjon som avsluttes 2-3 dager fram i tid? Vil de ha høyest mulig pris eller hva er greia?
Generelt helt enig med deg.. og har man ikke tid til å sette på en alarm kvarter før slutt på en slik auksjon, så er man ikke interessert (nok) til å kjøpe den.

Når det er sagt, så kan mye oppmerksomhet/bud gjøre at annonsen får mer publisistet.. koster ikke mye å få noe bekjente til å legge inn lave bud fram og tilbake. Har jeg hørt rykter om..

Tilbake
Topp