Sandefjord og omegn...

Jeg fikk 8 tomflasker idag..
Skrukorkene er borte, men du korker kanskje selv?

Jeg kan godt levere de hos deg i løpet av helga, hvis det passer..

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2
 
Sandefjord her :) Holder til på Ranvik.

Har brygga ca. 15 batcher, og er veldig klar for en samling til våren eller sommeren! Hvordan skal vi orgsanisere det?
 
Ranvik er jo nesten i nabolaget :)
Godt å se at det bare blir flere og flere her..

Fin blogg forresten, skal følge den fremover

Tomas

Edit: ser du spiller fotball også.. Spiller du for et lag her i byen eller?

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2
 
Jeg holder til på Vindal i Sandefjord. Har loggført 12 "all-grain" brygg hittil. Håper å rekke nr. 13 før julen ringes inn!  ;D
 
Fantastisk med så mange i nærheten av Sandefjord.
Ser for meg et treff i februar engang. Alle tar med noe eget.
Tid og sted kommer jeg tilbake til snart.
Dette blir veldig bra!
Sandefjord og omegn skal få eget laug!


Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk 2
 
Jeg tenkte bestille noen Perlick kraner med shanks fra morebeer nå en av dagene... Noen andre som trenger noe derfra samtidig evt?

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2
 
heosann.
jeg er en mann på 37år bor på fevang å kjører lastebil i det daglige.
jeg har tilnå bare brygget med extakt å ser fram til å prøve meg på litt allgrane brygg nå fremover.
dette er jo en helt fantastisk hobby som gir mange gode smaksoplevelser.
er det noe organiserte bryggelaug her i byen som treffes innimellom for å dele litt erfaringer å smake på det som enn har lagd?
 
Og i løpet av våren skal jeg holde kurs for nesten 30 håpefulle bryggere  fra sandefjord, fordelt på 5 kursdager...
så i får håpe på litt rekruttering ?:)

Jeg hiver meg på for et treff, med litt planlegging kan det godt taes hjemme her hos meg.
Edit: unneberg :)
 
Får vel slenge meg med her jeg også.

Jeg er en mann som bor i Sandefjord nærmere bestemt Gjekstad, og jobber som ROV pilot i Nordsjøen.
Har kun ølsett på samvittigheten foreløpig, men driver å tømmer kontoen for å kjøpe utstyr til all grain oppsett nå.

Det blir et 3 kjelers (50L) oppsett med RIMS, og spiralkjøler. Tappeutstyr og corneliusfat er også på vei for å lage en 3 "tap" kegerator. 6kg flaske med Co2 er forøvrig kjøpt hos human verneservice på kastet ferdig fylt og modifisert for rundt en 1000 lapp. (obs. ikke kuleventil, men kun trykkhåndtak)

Jeg er foreløpig alene om bryggingen, men har endel venner som skal være med når jeg får bygget ferdig utstyret om noen uker?.  Når jeg får litt dreisen på det så hadde det vært morro med treff, og kanskje noen felles bryggekvelder/dager. Siden jeg jobber offshore, så ser for meg at noe av bryggingen vil foregå på dagtid.
 
Flygel skrev:
Og i løpet av våren skal jeg holde kurs for nesten 30 håpefulle bryggere  fra sandefjord, fordelt på 5 kursdager...
så i får håpe på litt rekruttering ?:)

Jeg hiver meg på for et treff, med litt planlegging kan det godt taes hjemme her hos meg.
Edit: unneberg :)

Kan jo kanskje følge opp denne her litt!
Etter litt småsnakk med Vistad så synes vi kanskje det hadde vært kult å få til en samling ??
for min del så er våren nå ganske bissi, men kunne vi klart å spikre en helg i Mai ? fex 4 eller 11 ?
Jeg stiller hus og kokk til disp ( undertegnede og to bryggekompiser) så spleiser vi på foret ? 

regner med at øl lar seg ordne ? :)
Vi tar først en stemningssjekk på tråden her , så ordner vi evnt noe påmeldings greier senere ?

Vi hørs  (ps : svarstad og de andre lokalgjengene er selfølglige velkomne!!)
 
Den 4. er jeg muligens i Belgia på øltur;), men ja. I mai må vi klare å få til noe.

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
 
Hei,
jeg holder til i Sandefjord (bor i Moveien). Brygger all-grain etter "brew in a bag" metoden. Kunne godt tenke meg å bli med på en samling.

Lars-Erik
 
heisann. en smling i mai høres artig ut, å fåreløbig ser den 11 ut til å være ledig.
jeg har nå starta med allgrain å er nesten ferdig med å carbonere min første rug ipa.
koka sammen en havre stout nå på lørdag som var ute i garasjen, så den står å gjærer nå.
har også tenkt å prøve meg på en bitter i påsken så øl er det vell å oppdrive i mai trur jeg....resultatet er sikkert ymse men jeg har trua :)
Flygel skrev:
Flygel skrev:
Og i løpet av våren skal jeg holde kurs for nesten 30 håpefulle bryggere  fra sandefjord, fordelt på 5 kursdager...
så i får håpe på litt rekruttering ?:)

Jeg hiver meg på for et treff, med litt planlegging kan det godt taes hjemme her hos meg.
Edit: unneberg :)

Kan jo kanskje følge opp denne her litt!
Etter litt småsnakk med Vistad så synes vi kanskje det hadde vært kult å få til en samling ??
for min del så er våren nå ganske bissi, men kunne vi klart å spikre en helg i Mai ? fex 4 eller 11 ?
Jeg stiller hus og kokk til disp ( undertegnede og to bryggekompiser) så spleiser vi på foret ?  

regner med at øl lar seg ordne ? :)
Vi tar først en stemningssjekk på tråden her , så ordner vi evnt noe påmeldings greier senere ?

Vi hørs  (ps : svarstad og de andre lokalgjengene er selfølglige velkomne!!)
 
Bor i Kjerringvik, er jo Larvik, men rett uti fjorden. Er helt fersk, har fått en Bratberg av sønnene til 50 års dagen, og skal på kurs hos Borrebrygg i morgen.
 
Tilbake
Topp