Denne modellen er ikke egnet til å kunne kjøre en hx711 som den er nå, men med litt endring vil dette trolig være problemfritt. Den er laget ekstremt liten og kompakt, og derfor ikke egnet for et ekstra 'load cell amp' kort. Da ville jeg heller laget en enhet hvor denne var helt integrert.
Problemet med esp8266 v1 (som denne benytter) er at den har veldig få tilgjengelige IO porter. Jeg er også usikker på om hx711 (som jeg aldri har programmert mot) er en OneWire enhet som kan håndtere flere enheter på samme kabel (som DS18B20 temperatursensoren). Dersom den ikke er det, bør man heller bruke en esp8266 v7 eller v11 som har flere IO porter. Alternativet er at man kun kan ha en målecelle per esp8266 kort...
Konseptet mitt kan lett utvikles til å håndtere en rekke andre typer sensorer uavhengig om det er en belastningssensor som hx711, en gas-sensor, trykksensor, avstandssensor, vannsensor, nivåsensor... listen er uendelig.
Alle sensorer som har tre ledere (5v, gnd, signal) vil kunne kobles direkte mot holderen jeg har laget uten noen endringer i design - kun i koden.