• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Selges / gis bort

MonoBryggeriet

Norbrygg-medlem
Hei,

Befinner meg i en flytteprosess og ønsker å selge/gi bort utstyr jeg ikke lenger bruker/trenger.
Utstyret hentes i Oslo SENEST Lørdag 23 oktober.
  • IKKE LENGRE TIL SALGS! Speidelkaret til venstre, som er godt som nytt, håper jeg å få kr.250 for …
  • GITT BORT! Bøttene i midten, en stabel Julabøtter i kvalitet fra ny tror jeg til godt brukt - samt Bryggselvbøtta på 30L nederst som jeg mener er god som ny, gis bort til den som lover å hente dem innen lørdag ;)!
  • SOLGT! Fermzilla 27L til høyre ønsker jeg 600 for. Alt virket sist jeg brukte den, men har ikke alltid fått det 100% tett på første forsøk …

Selges - gis bort.jpg

Det er lov å komme med bud … ;)
 
Sist redigert:
Jeg kan være interessert i fermzillaen. Legger inn et bud på 400, så får vi se om noen andre er mer lystne på den enn meg. :)
 
Da er det salget over. Ingen som kjøpte speidelkaret, så nå er det med på flyttelasset. Sikkert kjekt å ha :)! Brygger normalt batcher med 12,5L vørt til gjæring og gjærer i en fermenter king jr. Kanskje jeg trenger å gjære større batcher noen ganger i fremtiden, og da har jeg jo gjæringskar til det også :).
 
Da er det salget over. Ingen som kjøpte speidelkaret, så nå er det med på flyttelasset. Sikkert kjekt å ha :)! Brygger normalt batcher med 12,5L vørt til gjæring og gjærer i en fermenter king jr. Kanskje jeg trenger å gjære større batcher noen ganger i fremtiden, og da har jeg jo gjæringskar til det også :).

Det er "problemet" mitt også, ellers hadde jeg slått til ;)
 
Tilbake
Topp