Seriekobling for dummies

protto skrev:
Sveisebutikk, tess og liknande. Men som det står i tråden min er ebay ei gullgruve her også. Gassbrennar får du på Biltema o.l. Du kan velge mellom hardlodding og mjuklodding. På 316-syrefast har eg berre fått til å hardlodde.
Til hardlodding kan eg anbefalle harris safety-silv med egna flussmiddel(TIL RUSTFRITT).
Til mjuklodding, harris stay-brite #8 og stay-clean flussmiddel. Dette kan bukast på det meste utanom 316-syrefast.
Varmtvannsberedarar og det aller meste av rustfrie røyrdeler, meirideler o.l. er 304 og loddbart med begge metodar.
Kjøpte meg to pinner på Tools i dag. Var så enkelt :)
Kjøpte ein brenner på biltema med ledning.
Hvor kjøper du dei gjengestuss som du har brukt. Er det også fra ebay :)
 
Håpar du kjøpte utan cadmium, slik at dei er næringsmiddelgodkjente.
Dei røyrdelene eg har brukt kjem frå amerikanske nettbutikkar. morebeer.com, homebrewstuff.com, bargainfittings.com med fleire. Det er mogeleg du kan få tak i tilsvarande her i landet. Det er kansje lettast å få tak i frå ei hydraulikksjappe, men då vil det vere høgtrykksdeler sannsynlegvis så vær forberet på blodpris.

Det er kansje lurt å lage ein oversikt over elt ein treng, og så bestille alt på ein gang frå US.
-Eller at det er nokon medbryggarar her som har litt diverse liggandes som dei vil kvitte seg med?

(sorry at tråden har spora av...)
 
Tilbake
Topp