Sestos

Tror XLR er en mer praktisk løsning. De aviation-pluggene festes ved å skru dem til, som sannsynligvis tar mange flere sekunder enn å plugge inn en XLR.

La oss si du sparer 10 sekunder på å trekke ut eller plugge inn temperatursensoren, og gjør dette to ganger i uken. Da vil du spare nesten 9 timer de neste 30 årene!

Hannaas skrev:
Tror XLR er en mer praktisk løsning. De aviation-pluggene festes ved å skru dem til, som sannsynligvis tar mange flere sekunder enn å plugge inn en XLR.

La oss si du sparer 10 sekunder på å trekke ut eller plugge inn temperatursensoren, og gjør dette to ganger i uken. Da vil du spare nesten 9 timer de neste 30 årene!

Haha. Da bare MÅ jeg gå for XLR da.  Selv om jeg brygger bare ca 1 gang i måneden.

Sendt fra min HTC One

Du får de kjempebillig på ebay. Husk å sørge for at lederne er like lange. En XLR-kabel er kanskje ikke dumt. Et triks kan være å montere xlr-plugg på kabelen nær proben, slik at når du skal rengjøre dunken kobler du av her, i steden for å drasse med deg hele kabelen sammen med dunken.

Tilbake
Topp