Skal brygge 500 liter som sigøynerbrygger - har noen kontakter?

gus: Ja, jeg formulerte meg klønete. Jeg er klar over regelen, men jeg oppfattet at trådstarter var ute etter å gjøre dette relativt økonomisk gunstig, og da faller å låne et kommersielt bryggeri bort.

alex: 50.000 for 500 liter, men anyway - ja, speidel ftw.

knutgrrr skrev:
gus: Ja, jeg formulerte meg klønete. Jeg er klar over regelen, men jeg oppfattet at trådstarter var ute etter å gjøre dette relativt økonomisk gunstig, og da faller å låne et kommersielt bryggeri bort.

alex: 50.000 for 500 liter, men anyway - ja, speidel ftw.

Wops! Leste 500 liter jeg, ikke 1000  ;)

OT: Og btw. Blichmann FTW  ;D

knutgrrr skrev:

Mm. Man kan samarbeide med en annen hjemmebrygger, men ikke med et kommersielt bryggeri.

Jeg brygget en pale ale til et bryllup rett før sommeren. Brukte da ølakademiet sin 180 liters. Spør dem hvis du får leie den  :ilike:

AndersGrom skrev:
Jeg brygget en pale ale til et bryllup rett før sommeren. Brukte da ølakademiet sin 180 liters. Spør dem hvis du får leie den  :ilike:

Akkurat hva jeg tenkte, ta tre ganger 180 og så har du 540 liter til dine gjester. Ølakademiet holder til like ved Mathallen, du kan kontakte dem her:

http://www.ol-akademiet.no/no/om_oss/
I utgangspunktet vil de at folk må gå på kurs for å få lov til å bruke utstyret deres, men de kan sikkert la seg overbevise om annet.

Lykke til!

Tilbake
Topp