Skylle ved å tappe og refylle samme vørter

Hei igjen
Takk for hyggelige tips og råd, forumet er jo et oppkomme med gode erfaringer.
Spre gjerne det glade budskap til andre som ikke har sett lyset. Folk må ledes vekk fra den brede vei som heter Facebook, og inn på den smale sti;). (Nåja, de må gjerne være på Facebook, også, men de bør i alle fall være her.)
 
Kom på at det kan være et problem med den løsningen, nemlig at bevegelsen i vannet sørger for at du får blanda inn oksygen ganske effektivt. Og jeg er opptatt av å begrense det mest mulig. Så jeg tro jeg lar det være, likevel. Søren og:(.
På min er det omtrent null bevegelse på overflaten. Prøv med vann og se, eneste muligheten :)
 
På min er det omtrent null bevegelse på overflaten. Prøv med vann og se, eneste muligheten :)
OK, da er det kanskje håp. En god regel å prøve før jeg forkaster en ide :). Å tenke på den greia der som en slags påhengsmotor du henger på kanten av kjelen, er kanskje litt overdrevet:p.
 
OK, da er det kanskje håp. En god regel å prøve før jeg forkaster en ide :). Å tenke på den greia der som en slags påhengsmotor du henger på kanten av kjelen, er kanskje litt overdrevet:p.
Neida, ingen påhengsmotor. Bare pass på at vannivået er mellom min og max. Brukte min senest i går til 10 timers sous vide av en culotte. "Svissa" den så superraskt i panna på høy varme. Ble sykt mør; det er i utgangspunktet forholdsvis mye bindevev i den.
 
Kom på at det kan være et problem med den løsningen, nemlig at bevegelsen i vannet sørger for at du får blanda inn oksygen ganske effektivt. Og jeg er opptatt av å begrense det mest mulig. Så jeg tro jeg lar det være, likevel. Søren og:(.
Min sirkulator har bare en veldig liten "propell" nederst, tror det er vanlig, så lenge den står så dypt som mulig med vann til maks-merket blir det ikke mye bevegelse på overflaten.

Tillegg: Trodde jeg svarte på siste svar, men det var en side til :oops:
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp