Smaking av hjemmebrygg i Oslo

Det blir spennende å se hva kameratene i AksjonsKomitéen stiller med. Bør vi være redde for væpna ølrevolusjon?
Mulig jeg tar med litt Barrique Rouge forresten. Må bare sjekke hvordan den har utvikla seg først.
Alltids mulighet for et ølhallsopprør.

Ølrepublikken skal gjeninnføre bryggeplikten. Straffen for ikke å brygge er å miste gård & grunn.

Å drikke alkohol skal fremdeles være et personlig valg.

Ca hvor mange blir vi? Jeg lurer da egentlig på hvor mye jeg skal ha med av det jeg skal tvinge på andre. En halvliter eller to? Sist var første gang for meg, da hadde jeg fire flasker, og det førte til at selv @Finn Berger måtte drikke flere glass middelmåldig Saison :D
- alt man skal utsettes for... ;).

Vi skal egentlig ikke være så veldig mange før det blir urealistisk at alle skal smake på alt.

Noe annet å tenke på, er at det blir veldig forvirrende hvis alle tar med mange ulike øl. Der må jeg nok skjerpe meg:).

Vi skal egentlig ikke være så veldig mange før det blir urealistisk at alle skal smake på alt.

Noe annet å tenke på, er at det blir veldig forvirrende hvis alle tar med mange ulike øl. Der må jeg nok skjerpe meg:).
Jeg har klart å tenke disse tankene, men var på utkikk etter noen føringer :) Jeg har tre øl jeg kunne finne på å servere til andre, men nøyer meg med å ta med en, litt avhengig av deltakelsen forøvrig.

Godt poeng. Dropper pen pils med feil og nøyer meg med Barrique Rouge og Barrique Rouge Alexander.

Godt poeng. Dropper pen pils med feil og nøyer meg med Barrique Rouge og Barrique Rouge Alexander.
Det der høres rimelig eksklusivt ut:)!

Er stadig litt ubestemt, men jeg må i alle fall ta med heimabrugg som et (skrekkens) eksempel på hva du får om du ikke gjør ting ordentlig - dvs. på gammelmåten:).

Tilbake
Topp