Etter nærmere sjekk så er det er Na2S2O5 (Natrium) som er i den sekken, ikke K2S2O5 (Kalium).Tror folk bruker (kalium) metabisulfit for å vaske eikefat sammen med sitronsyre.
Hei! Jeg prøver å få tak på natrium metabisulfit som jeg skal bruke til å binde nanopartikler fra gullstøv men har slitt med å få tak på dette. Er det mulig å få kjøpt gjerne en halv kilo eller mer fra den sekken så ta gjerne kontakt på mail robertrudrudjordet@gmail.comHei.
Jeg har tilbud om å overta en sekk med metabisulfito.
Det er blitt brukt til å rense kar med, tilsvarende PWB tipper jeg. Men jeg vet ikke.
Er dette noe å bruke for en hjemmebrygger, eller?
Hei! Jeg prøver å få tak på natrium metabisulfit som jeg skal bruke til å binde nanopartikler fra gullstøv men har slitt med å få tak på dette. Er det mulig å få kjøpt gjerne en halv kilo eller mer fra den sekken så ta gjerne kontakt på mail robertrudrudjordet@gmail.com
Mvh
Robert Rudrudjordet
Innlegget er nesten ti år gammelt, så du får neppe noe svar…Hei! Jeg prøver å få tak på natrium metabisulfit som jeg skal bruke til å binde nanopartikler fra gullstøv men har slitt med å få tak på dette. Er det mulig å få kjøpt gjerne en halv kilo eller mer fra den sekken så ta gjerne kontakt på mail robertrudrudjordet@gmail.com
Mvh
Robert Rudrudjordet
Tja, det skal visstnok være drøyt i brukInnlegget er nesten ti år gammelt, så du får neppe noe svar…
Det hender jo at @LarsUlv stikker innom her innimellom alle løpetureneInnlegget er nesten ti år gammelt, så du får neppe noe svar…
Jeg levde et temmelig edruelig liv på den tida, ja. Men øl og løping er nok ikke helt uforenlige. (Brunt brennevin, derimot ... . Sjøl en trønder som Emil Iversen ligger unna detGi mannen en øl før løpinga tar ham, eller noe sånt
Det er noe i det..