Jeg er bare nysgjerrig. Men det spørs hvor fort man klarer å sirkulere.
Temperaturen i displayet er nok korrekt, men jeg lurer på hvor lik temperatur man får i en slik fra topp til tå.
Fikk min speidel 20L plus i dag. Hvor lenge har det vært markeringer på nivåene i speidelen? Mine streker er nå tydelig merket med "25" osv. nedover.
Hva bruker dere for å rengjøre speidelen med? En gul svamp? Går det bra med en kjøkkenbørste?
Ønsker ikke å skade høyglansfinishen.
Min har streker for de ulike nivåene, men jeg tror ikke det står noe litersmål ALA 20 og 25 liter der.
Jeg bruker en svamp på rengjøringen.
Er merket med liter på min 20 plus:Vis vedlegget 30875
Det er maltrøret du ser på bildet ovenforGenialt med tall også, men hvor er varme elementene blitt av ?
Easybrew
Det er maltrøret du ser på bildet ovenfor
Endelig kom Speidel Plus 20 gleder meg til første batch på denne!Jeg bestillte 01.april fra Bryggselv blir spennende å se når jeg får min....
Har også 20 Pluss, men ikke tall.. Merkelig at de lager forskjeller på en ny modell.
Det var tall på den jeg hentet idag sikkert noe med at speidel hadde igjen noen målepinner på de første plus bryggmaskinene.Har vel brukt de gamle "pinnene" på de første modellene. Har plus uten tall selv, viktigste er vel å vite at den øverste streken er 25. Burde heller hatt markeringer på innsiden av kjelen for hver liter fra 23-30 liter
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ville ikke satset på det. De søkte etter utviklere som kunne få oppdateringen til Speidel til å virke på Mac. Og hvis det er litt omløp i hodet på de ville kanskje en app til Android før Apple være smartere i og med at Android har 87% og Apple 12% av markedet.