Kloakk
Norbrygg-medlem
Så nå er jeg rimelig nysgjerrig på hva den der inneholder i tillegg til fosforsyra.
Jeg legger merke til at de kaller Craftsan for et skyllemiddel. De har altså ikke tatt seg bryet med å finne et godkjent desinfiseringsmiddel, men velger å markedsføre det på en måte som omgår regelverket. Jeg er veldig spent på om de ansatte i butikkene klarer å holde seg unna å selge det som desinfeksjonsmiddel.
Jeg legger merke til at de kaller Craftsan for et skyllemiddel. De har altså ikke tatt seg bryet med å finne et godkjent desinfiseringsmiddel, men velger å markedsføre det på en måte som omgår regelverket. Jeg er veldig spent på om de ansatte i butikkene klarer å holde seg unna å selge det som desinfeksjonsmiddel.
Er det noen som har lest årsaken til at Star San plutselig har fått en streng pekefinger fra EU?Jeg synes Bryggselv lever litt farlig nå. Det er jo ingen som er i tvil om at de vil at vi skal forstå at dette er et desinfeksjonsmiddel - men de unngår omhyggelig å kalle det det. Og det er helt umulig å finne noe datablad noe sted.
Jeg synes ikke dette er greit.
Er det noen som har lest årsaken til at Star San plutselig har fått en streng pekefinger fra EU?
Jeg tenker at produktet har fungert godt for oss hjemmebryggere.
Noen som har et godt alternativ til PBW, som fungerer på samme måte?
Må du skylle etter bruk, eller holder det å helle ut?
Selges det kun til profesjonelle, som i bonde?